וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל בחוץ: סיכום היום השלישי של אליפות העולם בגיימינג

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 19.11.2021 / 12:23

למרות הישגים מרשימים גם שחקני ה-Dota וה-eFootball של נבחרת Overwolf ישראל הודחו מהטורניר

נבחרת Overwolf ישראל. בר וורובל, Overwolf,
נבחרת Overwolf ישראל/בר וורובל, Overwolf

למי שלא שמע, במהלך הימים האחרונים מתקיימת לה אליפות העולם ה-13 בספורט אלקטרוני בארצנו הקטנה, בעיר באילת. ביום שלישי שריקת הפתיחה החלה את האירוע החגיגי בו שחקנים ונבחרות מרחבי כל העולם הגיעו לישראל על מנת להתחרות ולזכות את המדינה שלהם בתואר "אלופת העולם" מטעם הפדרציה העולמית לספורט אלקטרוני.

ביום הראשון הייתה זו קבוצת הקאונטר סטרייק הישראלית שמצאה את עצמה מחוץ לטורניר, וביום השני היה זה שחקן ה-Tekken שהודח בשלבי רבע הגמר, אך עדיין הייתה תקווה עבור שחקן ה-eFootball וקבוצת ה-Dota שלנו.

דווקא היום השלישי היה היום המצער בו שחקני נבחרת Overwolf ישראל הודחו מהתחרות וישראל מצאה את עצמה מחוץ לטורניר. קבוצת ה-Dota מצאה את עצמה בחצי גמר בית המפסידים, שם ניצחו את גואטמלה בסיבוב הראשון בתוצאה של 2-0, אך היו אלו השוודים שניצחו את הישראלים בסיבוב השני בתוצאה של 2-0 והדיחו אותם מהתחרות.

גם לשחקן ה-eFootball הישראלי שלנו, אוראל דניאל עבר יום לא קל, וכבר בסיבוב הראשון של שלבי הגמר הוא ספג הפסד 3-0 לשחקן הספרדי, שגם נחשב לשחקן ה-ESports המקצועי של קבוצת באיירן מינכן.

שחקני ה-Dota הישראלים

נבחרת Overwolf ישראל. בר וורובל, Overwolf,
נבחרת Overwolf ישראל/בר וורובל, Overwolf

חשוב לזכור שלמרות שישראל לא הגיעה לשלבי הגמר, עדיין מדובר בהישגים מכובדים במיוחד עבור השחקנים המקומיים, במיוחד לאור העובדה שבארץ ענף הגיימינג מפותח הרבה פחות מבשאר העולם, ובמדינות רבות שגם השתתפו באליפות, שחקני ה-ESports שלהם מקבלים את אותם התנאים והיחס שספורטאים מקבלים.

למרות שכבר ביום השלישי ישראל מחוץ לאליפות העולמית, האירוע ממשיך להתקיים בעיר אילת ויגיע לשיאו היום בערב (יום שישי ה-19.11), ועדיין מדובר באטרקציה משמעותית שעשוייה להמשיך לקדם לכיוון חיובי את התפתחות הענף בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully