וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בגיימינג בישראל: מסכמים את היום השני

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 11:12

יום מותח עבר על נבחרת Overwolf ישראל: קבוצת ה-Dota בחצי גמר בית המפסידים, שחקן ה-Tekken הודח ברבע הגמר. האם הישועה תגיע משחקן ה-eFootball?

למי שלא שמע, במהלך הימים האחרונים מתקיימת לה אליפות העולם ה-13 בספורט אלקטרוני בארצנו הקטנה, בעיר באילת. ביום שלישי שריקת הפתיחה החלה את האירוע החגיגי בו שחקנים ונבחרות מרחבי כל העולם הגיעו לישראל על מנת להתחרות ולזכות את המדינה שלהם בתואר "אלופת העולם" מטעם הפדרציה העולמית לספורט אלקטרוני.

ביום הראשון של נבחרת Overwolf ישראל שחקני ה-Dota, ה-eFootball וה-Tekken רשמו לעצמם הישגים מרשימים, אך הייתה זו קבוצת הקאונטר סטרייק הישראלית שלצערנו הרב מצאה את עצמה מודחת המטורניר.

אתמול במהלך היום (רביעי, 17.11) התקיים היום השני של הטורניר שנחשב ליום קשוח עבור הנבחרת. השחקנים הישראליים שלנו ב-Dota הובסו 2-0 נגד הנבחרת של צ'כיה, אך ניצחון 2-0 על גוואטמלה שם אותם בחצי גמר בית המפסידים, כך שהם לא מודחים מהטורניר ומקבלים את ה-Second Wind שלהם.

היום השני הוא גם היום שאנו נפרדים לצערנו הרב משחקן ה-Tekken הישראלי אדיר עמיאל שהודח מהתחרות, לאחר הפסד 3-0 לשחקן מונצואלה ברבע הגמר.

נבחרת Dota ישראל בחצי גמר בית המפסידים, כך שהתקווה עוד לא אבדה

נבחרת Overwolf ישראל. בר וורובל, Overwolf,
נבחרת Overwolf ישראל/בר וורובל, Overwolf
נבחרת Overwolf ישראל. בר וורובל, Overwolf,
אדיר עמיאל, שחקן ה-Tekken הישראלי הודח מהטורניר/בר וורובל, Overwolf

שחקן ה-eFootball של ישראל, אוראל דניאל מביא ביצועים מרשימים ביותר על המגרש, והוא שיחק ארבעה משחקים במהלך היום: בשניים הראשונים הוא ניצח את השחקן השוודי בתוצאה של 3-0, במשחק השני את השחקן הפולני בתוצאה של 3-1.

היה זה השחקן היווני שהצליח לעצור את רצף הנצחונות של אוראל שהביס אותו בתוצאה של 3-0, והיה זה המשחק הרביעי נגד השחקן הפורטוגלי שהיה מותח במיוחד ונגמר ב-3-2, מה שהעלה את הישראלי שלנו לרבע הגמר.

אוראל דניאל, שחקן ה-eFootball ברבע הגמר

נבחרת Overwolf ישראל. בר וורובל, Overwolf,
נבחרת Overwolf ישראל/בר וורובל, Overwolf

זהו הרכב נבחרת Overwolf ישראל השנה: קבוצת קאונטר סטרייק כוללת את הקפטן לידור אלמסי, מעוז פז, מורי מזרחי, שירן שושן, טל חחיאשווילי ואת המאמן זיו טואף. קבוצת ה-Dota 2 כוללת את הקפטן רום תורגמן, דרור אליעד, ניב לוגאסי, קיריל יאקימנקו, עומרי שטרית והמאמן נתנאל ברזני. שחקן ה-Tekken 7 הוא אדיר עמיאל ושחקן ה-eFootball (פרו אבולושן) הוא אוראל דניאל.

אליפות העולם למדינות בספורט אלקטרוני מאורגנת על ידי הפדרציה הבינלאומית לספורט אלקטרוני, העמותה לגיימינג תחרותי בישראל ומכבי תנועה עולמית בשיתוף עיריית אילת. השנה נותנת החסות לנבחרת היא חברת Overwolf הישראלית.

משחקי אליפות העולם למדינות והנבחרת ישודרו בערוץ הגיימינג בימים הקרובים בערוץ 66 ב-HOT.

נבחרת Overwolf ישראל. מורג ביטן,
נבחרת Overwolf ישראל בהרכב מלא/מורג ביטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully