וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאיזו שנה השיר הזה?": ניסינו את המשחק שהגיע סופסוף לישראל

דוד רוזנטל

21.10.2024 / 23:22

אוהבים להראות את הידע שלכם במוזיקה? היטסטר, משחק מסיבות שהפך לפופולרי בהרבה מדינות, הגיע לישראל. ניסינו אותו

היטסטר - הדגמה/יחצ

חובבי מוזיקה אוהבים להתגאות בידע. כמה פעמים נתקלתם בחבר מעצבן שמכיר כל מילה בשיר של דפש מוד או מדקלם את השורה המאוסה על ניל יאנג מ"סוויט הום אלבמה?"

ב-2023 קפץ לרשימת רבי המכר במדינות רבות המשחק היטסטר מבית סטופר - משחק מסיבת מוזיקה שבו עליכם לבנות ציר זמן של להיטים. קהל היעד העיקרי מוגדר בין גילי 20 ל-40, אבל בגיל 50 מצאתי את עצמי משחק ונהנה. אולי מהסיבה שאני אחד מאותם מעצבנים שיודעים מתי יצאו שירים מסוימים.

בגדול, מדובר במשחק מסיבות די פשוט. הוא מסוג משחקי הקלפים ההיברידיים המשלבים קלפים פיזיים יחד עם אפליקציות וטכנולוגיה. המטרה היא ליצור ציר זמן של להיטים - סורקים כרטיס, מקשיבים לשיר, מנחשים מתי יצא וממקמים בהתאם לשנה. העיקרון המנחה הוא שילוב של מוזיקה ונוסטלגיה יחד, כמובן, עם הצורך השחצני להראות ידע.

איך זה עובד? נניח שסרקתם את הקלף. אתם יודעים שהשיר הוא "אנולה גיי" של OMD, אבל באיזו שנה הוא יצא? אינכם חייבים לנחש את השנה המדויקת, די אם תגידו "תחילת שנות ה-80". מתי זה הופך למורכב יותר? ככל שצברתם יותר קלפים, כך מצטמצם מרחב הטעויות שלכם בשנים. ייתכן שבשיר הבא תצטרכו לדעת את השנה במדויק - וזה כבר יותר קשה ויותר כיף.

כמו כל משחק קלפים, אתם לא חייבים "להקשיב" להוראות אלא לייצר חוקים משלכם. למעשה, גם המשחק עצמו ממליץ על חלוקה לרמות. למשל, אפשר לנחש רק את שנת השיר ולזכות בקלף, אבל אפשר גם להקשות ולחייב את המשתתפים לנחש את שם השיר ו/או את הזמר או הלהקה, מה שהופך את האירוע למאתגר בהרבה.

בקיצור - טיפוסים בלתי נסבלים כמוני - בואו נשחק.

להשיג בחנויות הצעצועים והספרים. מחיר מומלץ לצרכן 139.90 שקלים. חברת סטופר

  • עוד באותו נושא:
  • משחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully