וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לי BUFFPAY? כל היתרונות והדרכים לשדרג את חווית הגיימינג שלכם

בשיתוף עם Buffpay

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 23:00

Buffpay/Buffpay

אם אתם חובבי טכנולוגיה ומשחקי מחשב וקונסולות, אתם בוודאי תשמחו להכיר את Buffpay - כרטיס האשראי היחיד שמותאם לחובבי טכנולוגיה וגיימרים בישראל. זהו לא רק כרטיס אשראי רגיל, כזה שיצבור אבק ללא שימוש בארנק שלכם, אלא כלי משודרג שפותח במיוחד על מנת להפוך כל רכישה שלכם להזדמנות לא רק לצרוך, אלא גם לצבור יתרונות ייחודיים ששווים הרבה יותר ממה ששילמתם. Buffpay מציע למשתמשיו חבילת יתרונות בלעדית שמעניקה חוויה מרגשת של קניות והנאה מתמדת מהעולם הדיגיטלי.

בתור התחלה אתם תהנו מצבירת נקודות על כל רכישה - בין אם זו קניית מצרכים בסופרמרקט, תדלוק לרכב או רכישות אונליין, Buffpay מאפשר לכם לצבור נקודות צרכנות על כל עסקה שתבצעו באמצעות הכרטיס. המנגנון פשוט - ככל שתשתמשו יותר בכרטיס, כך תצברו יותר נקודות. על כל רכישה שתשלמו באמצעות הכרטיס, תצברו נקודת BuffPay. הנקודות הללו הן למעשה "מטבע" דיגיטלי שיאפשר לכם ליהנות מהטבות וממוצרים שונים ללא תשלום נוסף, כפי שנרחיב בהמשך.

לא משנה היכן תשתמשו בכרטיס - ברשתות השיווק והמזון, בתחנות הדלק, בחנויות אונליין או בכל מקום אחר שמקבל אשראי, כל עסקה תצבור עבורכם נקודות. כך כל קניה הופכת להיות מועילה כפליים- אתם מקבלים את המוצר והשירות עבורם שילמתם, ובנוסף גם צוברים נקודות שיזכו אתכם בהנחות והטבות נוספות בהמשך. המנגנון הזה הופך את הצריכה שלכם לחכמה יותר ומשתלמת. כאילו אתם מקבלים החזר כספי מוסווה על כל קניה, שיתורגם אחר כך להטבות וערך מוסף משמעותיים. ככל שתשתמשו יותר בכרטיס, כך תצברו יותר נקודות במהירות - וזה יעזור לכם להרוויח יותר במינימום מאמץ.

Buffpay הוא כרטיס אשראי פלטינום. מה שנקרא, "של הביוקר". הוא המעניק לבעליו שלל יתרונות והטבות מפנקת. כרטיסי פלטינום נחשבים לרמה הגבוהה ביותר של כרטיסי האשראי, והם מיועדים ללקוחות מובחרים ומהווים סמל סטטוס. כבעלי כרטיס Buffpay פלטינום, אתם תזכו למגוון רחב של הטבות בלעדיות בנוסף להטבות של חברת ישרכארט למחזיקי כרטיס פלטינום מחברת ויזה העולמית. בין היתר, תהנו מכיסוי ביטוחי נרחב לנסיעות לחו"ל, כולל ביטוח מטען, ביטוח שיחות חירום רפואיות וביטוח להשהיה במלון במקרה של איחור/דחייה בטיסה.

כמו כן, תקבלו כניסה חינם לביתני כבוד (לאונג' פרימיום) בשדות תעופה נבחרים ברחבי העולם. נוסף על כך, בעלי הכרטיס נהנים מהטבות ברכישת כרטיסים למופעים והצגות, הנחות וחבילות במלונות יוקרה, והנחות והזמנות מוקדמות בשכירת רכבים. חלק מהיתרונות כוללים גם השכרת רכבי יוקרה במחירים מיוחדים והשתתפות בתוכניות צבירת נקודות ונוסעים תכופים.

Buffpay. Buffpay, אתר רשמי
Buffpay/אתר רשמי, Buffpay

בקיצור, כרטיס הפלטינום הוא הרבה יותר מאשר כרטיס אשראי רגיל. זוהי חופשה מתמדת של פינוקים והטבות, המעניקה לכם חוויה של יוקרה, בידור וכבוד מהרגע שתחזיקו בכרטיס בידכם. תחושת הפרימיום הזו תשדרג פלאים את כל חוויית הצריכה והגיימינג שלכם.

עוד גורם משמעותי הוא פטור מדמי מנוי בשנה הראשונה. רוב כרטיסי הפרימיום גובים מבעליהם דמי מנוי שנתיים או חודשיים על מנת ליהנות מההטבות הנלוות אליהם. אך עם Buffpay, אתם נהנים מחוויית הפרימיום ומכל ההטבות המגיעות לכרטיס ברמת הפלטינום מבלי לשלם דמי מנוי כלשהם. השתתפות במועדון הלקוחות המועדפים של Buffpay, צבירת הנקודות, קבלת הגיפט קארדים וההנחות בחנות המקוונת, כיסויי הביטוח לנסיעות וכל יתר ההטבות - הכל ללא תשלום חודשי או שנתי נוסף. הדבר חוסך לכם לא מעט כסף שהייתם משלמים אחרת על מנוי לכרטיס אשראי מסוג זה.

כך Buffpay מבטיחה לכם חוויה של פרימיום יוקרתי ללא כל תשלום נוסף מעבר לרכישות שלכם. אתם תרוויחו את כל היתרונות והחיסכון של כרטיסי הפלטינום, ללא המחיר הגבוה של דמי המנוי השנתיים או החודשיים. פטור מדמי מנוי משמעותו חיסכון כספי משמעותי, ואתם נהנים מהחופש לקבל את כל ההטבות ללא התחייבות, וגם לסיים את השימוש בכרטיס בכל עת ללא קנסות או תשלומים נוספים. חוויית הפרימיום הופכת להיות גמישה ונוחה, בדיוק כמו שאתם אוהבים.

ולסיום, מסגרת אשראי חוץ בנקאית - Buffpay מציעה לכם מסגרת אשראי שאינה קשורה לבנק שלכם או לחשבון הבנק האישי. זוהי מסגרת אשראי עצמאית וחיצונית, הניתנת על ידי חברת Buffpay עצמה. היתרון המרכזי במסגרת אשראי חוץ בנקאית הוא שהיא אינה משפיעה על מסגרת האשראי שלכם בבנק ואינה מקושרת אליה. כך אתם נהנים מגמישות רבה יותר ומעדכון מסגרת האשראי באופן קבוע על פי ההתנהלות הצרכנית שלכם.

בנוסף, מסגרת האשראי של Buffpay נקבעת על סמך קריטריונים שונים מאלה של הבנקים, ולכן היא עשויה להיות גבוהה יותר בהשוואה למסגרת שהבנק מעניק לכם. כך תוכלו לבצע רכישות משמעותיות יותר ולפרוס אותן לתשלומים נוחים. בסופו של דבר, המטרה היא לספק לכם גמישות וכוח קנייה רב יותר באמצעות מסגרת אשראי משמעותית, שאינה מוגבלת על ידי הבנק שלכם. זוהי עוד דרך שבה Buffpay מאפשרת לכם לצרוך ולהנות ממוצרי הגיימינג והטכנולוגיה המובילים בצורה חלקה ומקסימלית.

בנוסף לכרטיס עצמו, Buffpay מציעה לכם גם חנות מקוונת עשירה שכוללת מגוון רחב של מוצרים דיגיטליים ופיזיים בתחומי הגיימינג, הטכנולוגיה, האלקטרוניקה, הסלולר והאופנה. החדשות המשמחות הן שכבר לאחר צבירה של 10 נקודות צרכנות בלבד, תוכלו להתחיל לרכוש מוצרים מהחנות הזו בהנחות משמעותיות תמורת הנקודות שצברתם, את ה-10 נקודות הראשונות תקבלו אוטומטית עם הנפקת הכרטיס, מה שפותח לכם זכאות אקסקלוסיבית לחנות שלנו.

ההרפתקה עם Buffpay רק מתחילה כאן. ככל שתשתמשו יותר בכרטיס, כך תצברו יותר נקודות צרכנות. רכישת ציוד גיימינג, אלקטרוניקה וקניות בחו"ל תזכה אתכם בצבירה מואצת של נקודות - עד פי חמש מהרגיל, בהתאם לרמה שלכם במועדון הצרכנים של Buffpay. והדבר המיוחד ביותר הוא שגם כשאתם משחקים במשחקי מחשב, אתם צוברים נקודות צרכנות נוספות! ככה חווית הגיימינג שלכם הופכת להיות לא רק הנאה, אלא גם השקעה כלכלית נבונה.

Buffpay. Buffpay, אתר רשמי
Buffpay/אתר רשמי, Buffpay

אז איך מנצלים את הנקודות שצברתם?

גיפט קארדים ללא עלות נוספת - התחברו לאתר Buffpay, צפו במספר הנקודות הצרכנות שצברתם ובהיסטוריית העסקאות שלכם דרך הדף האישי. בעמוד ההטבות תוכלו להמיר את הנקודות ישירות לגיפט קארדים של חברות גדולות כמו סטים, אמזון, ריוט וכמו כן של משחקים כגון פורטנייט, פיפא ועוד - הכל בלי לשלם שקל נוסף מעבר לנקודות שצברתם.

הנחות בחנות המקוונת - בעת גלישה בחנות המקוונת של Buffpay, אם נתקלתם במוצר שמעורר את חשקכם, בעמוד המוצר תוכלו להשתמש בסליידר הנקודות כדי להפחית את מחיר המוצר באופן משמעותי. זוהי דרך מצוינת לחסוך מאות ואף אלפי שקלים על מוצרי גיימינג, טכנולוגיה ואלקטרוניקה. והבונוס המפנק? על כל רכישה כזו תקבלו בחזרה צבירה מואצת של נקודות נוספות!

אבל זה עדיין לא הכל. הכרטיס של Buffpay מעניק לכם את החירות להתעדכן ולהתחדש באופן תדיר בטכנולוגיות הגיימינג והצריכה העדכניות ביותר, תוך שמירה על יכולת כלכלית ותחושת ערך מוסף והשקעה הן במשחקים והן במעגלי הצריכה האחרים בחייכם. זהו כלי שיקנה לכם בטחון ונינוחות בכל עסקה שתבצעו.

הצטרפו עכשיו למהפכת כרטיסי האשראי המותאמים אישית לצרכים שלכם והתחילו ליהנות מכל רכישה וכל משחק באמצעות Buffpay. כל עולם הטכנולוגיה, הגיימינג והצריכה הדיגיטלית כבר כאן - נגיש ומשתלם יותר מתמיד. לפרטים נוספים לחץ כאן>>>

הנפקת הכרטיס וגובה המסגרת כפופים לשיקול דעת המנפיקה ישראכרט בע"מ ו/או ישראכרט מימון בע"מ. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. בכפוף לתנאי החברה ולתנאים המפורטים באתר,ההטבות עשויות להשתנות מעת לעת.

בשיתוף עם Buffpay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully