וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד של הגיימינג כבר כאן

מערכת Buffpay

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 21:16

אין גיימר שלא היה מעוניין להפוך את התחביב שלו למקצוע, או לפחות להרוויח בונוסים ומתנות על זמן המשחק שלו. אבל לא כל אחד זוכה להפוך בתקופת חייו לסטרימר או שחקן eSports פופולארי ומצליח שמרוויח כסף מעבודתו בתעשיית הגיימינג. במיוחד בשביל זה הומצא BUFFPAY - כרטיס אשראי שמותאם במיוחד לקהילת הגיימרים הישראלית.

Buffpay/Buffpay

אז מה בעצם המונח "כרטיס אשראי לגיימרים" אומר? BUFFPAY הוא כרטיס אשראי לכל דבר שמגיע בשלל עיצובים שונים ומגניבים (בשיתוף עם חברת ישראכרט) שמאפשר לבעליו להנות מכל ההטבות המוצעות עבור כרטיסי האשראי של ישראכרט, ומטרתו היא לתגמל את השחקנים על כל שימוש בכרטיס.

כרטיס BUFFPAY נולד משילוב פעולה של חברת BUFF הבין-לאומית עם חברת ישראכרט ועם חזון ייחודי - לאפשר לגיימרים למקסם את ההטבות שיוכלו לקבל מחווית המשחק ומההוצאות החודשיות שלהם. BUFF היא תוכנית הנאמנות הגדולה בעולם לשחקני משחקי מחשב ומאפשרת למשתמשיה להוריד בחינם את אפליקציית BUFF (למחשב או לנייד) ולצבור "BUFFS" בהתאם לזמן המשחק שלהם ובעיקר בהתאם ליכולת המשחק שלהם וההישגים. BUFF תומכת במשחקים הפופולריים ביותר בעולם כגון: Fortnite, Valorant, League of Legends, Counter-Strike 2, Minecraft ועוד. אין משחק פופולארי אחד שפלטפורמת BUFF לא תומכת בו.

שימוש ב-BUFFPAY יקנה לכם צבירת נקודות (BUFFPAY Points) שאותן תוכלו להמיר בחנות אינטרנטית אקסקלוסיבית והיא מציעה מגוון רחב של מוצרי גיימינג ואלקטרוניקה - בעצם כל מה שהגיימרים צריכים. חוץ ממקרר קטן שקרוב לעמדת המשחק כמובן. וגם אותו ניתן למצוא בחנות של BUFFPAY. לגיימרים היותר רציניים שביניכם, הכרטיס מספק גם אפשרות לעסקאות מט"ח. מחזיקי כרטיס האשראי שרשומים גם בפלטפורמת BUFF יכולים להנות מצבירה עודפת! מקבלים נקודות גם כשמשחקים וגם כשמשתמשים באשראי, וכך צוברים הרבה יותר נקודות שמתורגמות להנחות משמעותיות יותר בחנות BUFFPAY.

כרטיס האשראי הראשון לגיימרים. Buffpay, מערכת וואלה!
כרטיס האשראי הראשון לגיימרים/מערכת וואלה!, Buffpay

כיאה לכרטיס של גיימרים, שימוש קבוע בכרטיס יקבע גם את "הרמה" של מחזיק הכרטיס בכל חודש מחדש. הרמה היא זו שקובעת את כמות ההכפלות בצבירת הנקודות שעל הכרטיס, והיא מחולקת לשלוש רמות: Beginner - ללא הכפלה, Pro - פי 2 נקודות, והרמה המקסימלית: Master - שתכפיל פי 5 את הנקודות שלכם.

פלטפורמת BUFF וכרטיס BUFFPLAY לוקחים את רעיון המטאוורס (Metaverse) אל קדמת הבמה והופכים אותו למציאות: היא עושה גיימיפיקציה לחווית הרכישה בכרטיס אשראי, מתגמלת את השחקנים בהתאם, ויוצרת ערך מיידי וייחודי לגיימרים. כלומר: שחקו טוב יותר, וכך תקבלו יותר נקודות ותצברו יותר הנחות.

גיימינג הפך לתחביב כל כך נפוץ בימינו, שכמעט לא קיים בית בישראל שבו לא תמצאו אדם המגדיר את עצמו כ"גיימר": בין אם מדובר בילד שקיבל את הקונסולה הראשונה שלו, שחקני PC וקונסולות, שחקני מובייל שחורשים את PUBG או פורטנייט. שני המשחקים המשוחקים ביותר בארץ הם פיפ"א וקול אוף דיוטי - ויהיה קשה למצוא שחקן אחד שבבעלותו פלייסטיישן או אקס בוקס שלא משחק בשניהם. ולא מדובר בקהל צעיר כלל. למעשה, הגיל הממוצע של הגיימר הישראלי הוא 44 - כך שאפשר להבין שמדובר בתחביב שכאן כדי להשאר.

הגיימר הממוצע משקיע בין עשרות למאות שקלים בחודש - בין אם מדובר במוצרים פיזיים כגון חומרה, או על מוצרים וירטואליים כמו סקינים, אביזרים קוסמטיים, או משחקים דיגיטליים בפלטפורמות השונות. כל מה שצריך הוא שיהיה גיימר אחד בבית עם כרטיס BUFFPAY על מנת שכל שאר המשפחה תוכל להנות מההטבות המשתלמות.

שחקנים שיצטרפו היום למועדון כרטיס האשראי יקבלו כרטיס ויזה פלטינום! יזכו ל-10 נקודות BUFFPAY (אותן יוכלו לממש בחנות הדיגיטלית של BUFFPAY) מתנת הצטרפות בשווי 200 שקלים, שנה פטור מדמי ניהול (בשווי 19.90 לחודש), וכמובן שיהנו מההטבות והמבצעים של ישראכרט, בנוסף לכרטיס הכניסה שלהם לעולם הגיימינג של BUFF. עולם שרק הולך וגדל.

לפרטים נוספים לחצו כאן>>>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully