וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח הפיננסי של כרטיס אשראי לגיימרים

מערכת Buffpay

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 20:11

לא רק לשחק, לצבור: הפכו את התחביב למקור הכנסה עם כרטיס האשראי שמביא יותר לכל גיימר

Buffpay/Buffpay

כל גיימר נלהב מבין את האתגרים הפיננסיים הנלווים עם התשוקה למשחקים. ממעבדי גרפיקה חזקים למשחקים החדישים ביותר עד לאוזניות או עכבר הנשחקים עם זמן המשחק. ההוצאות יכולות להתדרדר מהר. אך יש פתרון שלא רק יעזור לך לשלוט בהוצאות שלך, אלא גם יפרגן לך על אהבת הגיימינג שלך - ברוכים הבאים לעולם של כרטיס אשראי לגיימרים.

אם אתם לא מכירים את הקונספט , כרטיסי חיוב לגיימרים הם שינוי משמעותי בנוף הפיננסי. כרטיסים אלו מציעים הטבות שונות של מתנות ו/או החזר כספי למשתמשים בזמן השימוש הרגיל של כל צרכן וככל כרטיס אשראי אחר בשוק ולכל ההוצאות השוטפות- המטרה היא להעצים את חווית המשחק של הגיימר, כי כל אחד מאיתנו במילא מוציא כסף כל חודש אז למה לא להנות ולקבל תגמול המתאים לי כגיימר על ההוצאות שלי?!?

המאפיין המיוחד הוא שכרטיס אשראי לגיימרים מוכוון לתת את ההטבות המדוייקות ביותר לגיימרים וכמו כרטיס קאש בק הנפוץ כיום אך ללא כל ייחודיות, כרטיס לאשראי המיועד לגיימרים מחזיר אחוז מסויים מהקניה בצורה של נקודות מועדון נאמנות ( נקודות BUFFPAY ) ומתגמל הרבה יותר את בעל הכרטיס בכל מה שקשור לרכישות באתרי משחקים, אלקטרוניקה או ציוד גיימינג.

אלו היתרונות המובילים של כרטיס אשראי לגיימרים.

1. ללא דמי ניהול

כרטיסי אשראי לגיימרים BUFFPAY הוא כרטיס פלטינום הניתן בשנה ראשונה ללא עלות בכלל, אבל כן נותן מתנת הצטרפות ראשונית בשווי של 200 שקלים (נכון ל פבר' 2024) לכל מנפיק כרטיס, זה מאפשר לכל חובב גיימינג אמיתי מיידית להמיר את הנקודות שלו לכרטיסי RP'S או STEAM בשווי גבוה ולהעצים את חווית המשחק. זהו יתרון גדול בהשוואה לכרטיסי אשראי רגילים אשר מותאמים לצרכנים של מוצרי הגיינה או אוכל וכ"ו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

2. הפיכת נקודות למוצרים שווים

מחזיקי כרטיס אשראי BUFFPAY מקבלים גישה לחנות המיועדת אך ורק להם, חנות זו מאפשרת לממש את הנקודות הנצברות למוצרים הכי שוויחם בשוק, לא רק גיימינג אלא גם מוצרי צריכה, הנעלה וביגוד, מוצרים לבית ועוד. אולם ההטבות הגדולות ביותר נמצאות במוצרים המיועדים לגיימרים אם זה ריהוט, משחקים, סקינים או ואוצ'רים ל STEAM או RIOT.

כרטיס האשראי הראשון לגיימרים. Buffpay, מערכת וואלה!
כרטיס האשראי הראשון לגיימרים/מערכת וואלה!, Buffpay

3. אפשרויות נוספות לצבירת נקודות

כל מחזיק כרטיס אשראי BUFFPAY יכול להרשם בחינם לאפליקציית BUFF הבינלאומית. אפליקציית BUFF היא תוכנית נאמנות לגיימרים המאפשרת לשחקנים לשחק במשחקים האהובים עליהם ביותר כגון: פורטנייט, ואלורנט, CSGO ועוד רבים נוספים ולצבור נקודות BUFF בהתאם לזמן המשחק וההישגים שלהם במשחקים, נקודות אילו מצטרפות לנקודות BUFFPAY וביחד מגדילות את כח הקנייה של מחזיקי הכרטיס לגיימרים ומתגמלות את הגיימרים של BUFF ו BUFFPAY עוד יותר!

4. הטבות שונות בהרבה תחומים נוספים - יודעים מה גיימרים רוצים

בעלי כרטיס BUFFPAY נהנים מפעילויות שונות נושאות פרסים ברשתות החברתיות, כולל מוצרים המחולקים בחינם או בהנחות משמעותיות מידי פעם. אנחנו מכירים את הצרכים של גיימרים ומה הגיימרים אוהבים או צריכים ותמיד נעשה את המיטב כדי להביא את ההנחות הכי שוות או את המוצרים הכי מתקדמים ומגניבים.

גיימרים אוהבים פרסים?
האהבה הטבעית לפרסים, להשגת הישגים ולהתקדמות מתמדת במשחקי מחשב הופכת את החוויה הפיננסית הזוזו לחוויה גם בעולם האמיתי עם כרטיסי BUFFPAY לגיימרים, מחזיק הכרטיס מתקדם ככל שעולה השימוש בכרטיס בשלבים ומעמדו הופך מ BEGINNER ל PRO ול MASTER וכך הוא זכאי ליותר ומקבל יותר.

פתרונות פיננסיים נוספים לגיימרים
כמו כן, ישנם פתרונות פיננסיים נוספים שיכולים לשרת את צרכי הגיימרים. שירותי מימון מיוחדים לרכישת ציוד טכנולוגי, מסלולים פיננסיים עם תכניות שטח מיוחדות למשתמשי משחקים, וכרטיסי מתנה דיגיטליים מיוחדים לחנויות משחקים מובילים - אלו הם רק כמה מדוגמאות לאופציות הפיננסיות הרבות שעשויות להעניק לגיימרים יתרון נוסף וחוויית משחק משודרגת.

לפרטים נוספים לחצו כאן>>>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully