וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-FBI נעזר בקונסולת נינטנדו סוויץ' לאתר נערה שנחטפה

מתן בנישי

19.7.2023 / 14:55

הנערה בת ה-15 מאריזונה נמצאה לאחר 11 ימים לאחר שהתחברה לחשבון המשתמש שלה בקונסולה הניידת

Nintendo Switch OLED/נינטנדו

מקרה מזעזע זוכה לסוף טוב, והכל בזכות תושיה של נער וקונסולת הנינטנדו סוויץ'. באוגוסט שעבר נחטפה נערה בת 15 (ששמה לא נחשף לציבור) מביתה במדינת וירג'ינה שבארה"ב. החוטף הוא אית'ן רוברטס בן ה-28 שהתיידד עם הנערה באנטרנט, ונסע כמעט 3,000 קילומטרים עד לוירג'יניה על מנת לאסוף אותה אל ביתו באריזונה, שם כפה עליה יחסי מין וצפייה בפורנוגרפיה.

לפי כתב האישום הפדרלי, רוברטס אישר לנערה לקחת איתה את קונסולת הנינטנדו סוויץ' שלה, וברגע שהתחברה אל ה-WIFI כדי לצפות ביוטיוב או להוריד משחק. חשבון המשתמש שלה הופיע כאונליין. אחד החברים של הנערה דיווח על כך מיד לרשויות, שהצליחו לאתר את כתובת ה-IP ממנה התחברה ולסייע לה לאחר כ-11 ימים מורטי עצבים.

פרנק מילסטד מצוות הסיוע והחילוץ של אריזונה הסביר כיצד ניתן לאתר את מיקומו מכשיר דיגיטלי כמו פלאפונים, טאבלטים או שעונים חכמים באמצעות עקבות דיגיטליות, אבל "אף אחד לא חשב על האפשרות של קונסולת המשחק במקרה הזה".

רשת ABC באריזונה דיווחה שנגד החוטף הוגשו כתבי אישום בגין פורנוגרפיית ילדים והובלת קטין בכוונה לעסוק בפעילות מינית פלילית, והוא נידון ל-30 שנות מאסר בכלא פדרלי. מזל גדול שקונסולת הנינטנדו הניידת לא עוררה את חשדו של החוטף, אחרת הפרשה יכלה להמשך עוד זמן רב או להסתיים אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully