וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטלגיה בנייד: בחזרה לאי הקופים מגיע החודש למובייל

מתן בנישי

10.7.2023 / 14:38

ההרשמה המוקדמת למכשירי ה-iOS והאנדרואיד פתוחה כבר מעכשיו

Return to Monkey Island/Terrible Toybox

בחזרה לאי הקופים (Return To Monkey Island), הכותר השישי בסדרת הפוינט אנד קליק המיתולוגית יגיע ב-27 ביולי למכשירי ה-iOS והאנדרואיד במובייל. ההרשמה המוקדמת פתוחה כבר מעכשיו ב-App Store ובגוגל פליי.

אי הקופים נחשבת לאחת מהסדרות הותיקות המשפיעות בתעשייה, במיוחד על ז'אנר משחקי ההרפתקאות והפוינט אנד קליק. "בחזרה לאי הקופים" מסמן את חזרתו של היוצר המקורי, רון גילברט,, שעזב את LucasArts בשנת 1992 לאחר השקת המשחק השני. מאז, כל משחקי ההמשך פותחו ללא כל מעורבותו.

גילברט הפתיע את התעשייה כולה כשהכריז לראשונה על הפיתוח של המשחק החדש ביחד עם דייב גרוסמן, המעצב המקורי של שני המשחקים הראשונים, בפוסט בבלוג שלו ב-1 באפריל בשנה שעברה. הרשת תחילה חשבה שמדובר במתיחה, אך מספר ימים לאחר מכן חברת Devolver Digital הכריזה שתפיץ את המשחק והוא שוחרר באותה השנה למחשב האישי ולקונוסלות הפלייסטיישן 5, האקס בוקס Series X\S, והנינטנדו סוויץ'.

בחזרה לאי הקופים זכה לביקורות חיוביות מצד המבקרים והשחקנים עצמם, שטענו שהמשחק מצליח לשחזר ולשמר את מה שהפך את הסדרה לכל כך פופולארית ומוצלחת, ובו זמנית מצליח להתאים את ז'אנר משחקי הפוינט אנד קליק לסטנדרטיים מודרניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully