וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל בוכה מהתרגשות: קרוספליי מגיע ל-NBA 2K24

מתן בנישי

9.7.2023 / 13:33

משחק הכדורסל הותיק יאפשר סוף סוף לשחקני הפלייסטיישן 5 והאקס Series X\S לשחק ביחד, אבל שחקני הדור הקודם והמחשב נשארים בחוץ

NBA 2K24/2K Games

בסוף השבוע האחרון חברת 2K הכריזה שאגדת הכדורסל, קובי ברייאנט ז"ל, יככב השנה על עטיפת NBA 2K24, ואיתו נחשף גם פיצ'ר חדש ומבוקש מאוד ששחקני הסדרה ביקשו כבר זמן רב: קרוספליי. את החדשות אנחנו מקבלים מפי שאקיל אוניל, שגם בוכה מרוב התרגשות על ההכרזה.

זה אומר שהחל מהשנה שחקני הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S יוכלו לשחק ביחד לראשונה ברשת בשלל מצבי המשחק השונים, אך לצערנו הפיצ'ר לא יהיה זמין עבור שחקני הדור הקודם (הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן) או שחקני המחשב. צפו בסרטון ההכרזה המשעשע>>>

NBA 2K24 יכלול שני חידושים עיקריים. הראשון הוא ProPlay - טכנולוגיה חדשה שלוכדת את תנועת שחקני ה-NBA במציאות, והופכת אותן לאנימציות בתוך המשחק. מזכיר מאוד את טכנולוגיית ה-HyperMotion ש-EA הציגה בשנה שעברה עם פיפ"א 22.

ProPlay יהיה זמין רק עבור שחקני קונסולות של הדור הנוכחי, ולפי 2K מדובר "בקפיצת מדרגה שתדגים היטב את יכולות הדור החדש לאמינות וריאליזם על הפרקט הוירטואלי". החידוש השני הוא מצב משחק חדש שיוקדש מצב לזכרו של בריאנט: "רגעי הממבה" (Mamba Moments) - בו תוכלו לשחק את מיטב הרגעים הגדולים לאורך הקריירה של הממבה השחורה.

הגרסה הסטנדרטית של המשחק השנה תוחלף במהדורת קובי בריאנט (Kobe Bryant Edition) ומחירה יעמוד על 70 דולר לשחקני הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S, ו-60 דולר עבור שחקני הפלייסטיישן 4, האקס בוקס וואן, המחשב האישי והנינטנדו סוויץ'.

NBA 2K24 ישוחרר השנה ב-8 בספטמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully