וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Armored Core VI צפוי להמשיך את הדרך שסלל אלדן רינג, אולי גם לשחקנים חדשים

אבי צדקה

7.7.2023 / 12:00

אחרי הטירוף של Elden Ring, חברת FromSoftware תשחרר באוגוסט את Armored Core VI, החלק השישי בסדרה לוחמת הרובוטים הענקיים שלה, האם המשחק יחזור לשורשי הסדרה, או צפוי להיות יותר סולסלייק?

Armored Core VI: Fires of Rubicon/FromSoftware

אחרי הטריילר המרשים והלא מאוד ברור, מגיע סוף סוף סרטון גיימפליי ראשון אמיתי למשחק המדובר של השנה לחובבי הסולס - Armored Core VI (או AC6 בקיצור). האם הוא יצליח לעמוד בציפיות?

לא לא, אל תסדרו את המקלטים או הטלפונים, זה לא קליקבייט, אני באמת שואל? בואו נחזור אחורה ונבדוק, רק לפני כן, גילוי נאות: לא שיחקתי באף כותר קודם מסדרת Armored Core, צפיתי בקצת סרטונים עליה לכן לא אתמקד בה וייתכנו אי דיוקים קלים.

היי Elden Ring, התגעגעת?

אלדן רינג היה חגיגה של ממש. שחקני סולס ושחקנים שהם לא סולס חגגו ביחד. אני הצטרפתי די מהר לחגיגה ואכן מדובר במשחק מדהים. אני חושב שבניגוד להמון משחקי סולס לפני, המפתחים מ-FromSoftware, ידעו שהם רוצים לפנות לקהל רחב עם העולם המאוד פתוח בסגנון RPG החדש שלהם ולכן הם עשו אותו, או לפחות את עקומת הלמידה שלו, קל יותר.

איך זה מתקשר ל-AC6? יכול להיות שלא להתקשר בכלל, ויכול להיות שזה יהיה כמעט "המשך ישיר". אלדן רינג מכר 12 מיליון עותקים ב-18 יום, הישג עצום לכל הדעות, שגם FromSoft והמפיצה Bandai Namco הופתעו מכך. עד כה המשחק מכר 20 מיליון עותקים ברחבי העולם. בשביל להגיע למספר כזה, אתה לא יכול להיות נישה קטנה של כמה מזוכיסטים.

ההערכות הם ש-AC6 ילמד הרבה מאלדן, ואף יתקיים בעולם חצי-שלושת-רבע פתוח, הכולל את שובם של ה-Legacy Dungeon המפורסמים. עוד על כך מיד.

ARMORED CORE™ VI FIRES OF RUBICON™. FromSoftware, אתר רשמי
ARMORED CORE™ VI FIRES OF RUBICON™/אתר רשמי, FromSoftware

הכל פתוח ועפים על החיים

אנחנו עדיין לא יודעים איך בדיוק תתנהל התנועה בעולם של AC6, אבל סרטון גיימפלי שיצא לאחרונה מרמז על תנועה מאוד רחבה ב-Rubicon 3, הכוכב עליו מתקיימת העלילה.

בסרטון ניתן לראות סט של בוסטרים, או מבערים כמו של מטוס סילון אבל בקטנה, אשר דוחפים את הרובוט הקטן (יחסית לעולם) לכל הכיוונים. מה שלא רואים בסרטון זה את ה-UI, אבל גיימרים שזכו לשחק בגרסה המלאה הכללה UI, מספרים על סוג של סטמינה שלא מאפשרת תעופה תמידית, איך לא שוללים שדרוגים לכך בהמשך.

היכולות החדשות, לעולם סולס, הגיוניות. תחשבו על אלדן, בלי טורנט, הסוס. היה מאוד מעצבן להגיע ממקום למקום בשטחים הפתוחים, אז פה יש לנו טילים. ונראה ש-Rubicon 3, תהיה גדולה או לפחות שווה בגודלה לעולם העצום של The Lands Between.

בנוסף, הבטחתי Legacy Dungeon, והסרטון לא חסך מאיתנו מסדרונות צרים מאוד, וקרבות שטילים ארוכי טווח לא יעזרו בהם, כנראה באופן שנאמן גם לסדרת המקור, אשר הגבילה את הנשקים ה"מפוצצים" באזורים מסוימים.

קרבות מהירים מתמיד

סדרת AC כוללת רובוטים ענקיים או Mechs, שנשלטים בידי בני אדם, וגם AC6 לא שונה מכך, כי בסרטון שיצא בני האדם שולטים על הרובוט מרחוק, והם לא נמצאים בתוכו, מה שיכול להסביר את הכמויות העצומות של המוות שנחווה במשחק, כי הוא לא "אנחנו" הוא רק רובוט או כפיל שלו.

הקרובות יכולות להיות מהירים מאוד. כולל קרבות melee, שנראה שלא חסרים נשקים לטווח קרוב גם הפעם. ממש כמו משחק סולס קלאסי, שבשנים האחרונים יחסית התרחק מנשקים ארוכי טווח.

בסרטון שיצא ניתן לראות את הרובוט כותש וקוצר רובוטים קטנים ממנו בקלות עם רצפים של טילים, התחמקויות ועוד. אך לא הכל יהיה מהיר.

הסרטון לא חוסך גיחה ל"מוסך" של AC6, המאפשר לשנות את המבנה של הרובוט לחלוטין, ומרובוט אג'ילי וזריז שמחסל את כולם עם שני חרבות אנחנו יכולים להפוך לטנק כבד עם צריח, כמו שנראה בטריילרים הראשוניים. הטנק מגיע עם תוספת שריון, אך במחיר של מהירות, זה בדיוק הבאלנס שעולמות הסולס אוהבים. מגרש משחקים של ממש, לא רק נשקים, אלא "גוף" חדש, שלפי הדיווחים גם ישפר יכולות מובנות כמו תעופה ועוד.

ARMORED CORE™ VI FIRES OF RUBICON™. FromSoftware, אתר רשמי
ARMORED CORE™ VI FIRES OF RUBICON™/אתר רשמי, FromSoftware

בוסים גדולים ומפחידים

הסרטון מסתיים באיך לא, בוס מרשים וגדול שכל מה שאני יכול לומר זה שזה נראה כמו קרב בין רובוט להר געש עצבני. הבוס יורק לבה וגחלים לוהטות לכל עבר, ובידי האש שלו, מנסה למעוך אותנו עוד לפני שאנחנו מבינים איפה אנחנו.

נכון, הרובוט עם השריון הקל והמהיר יודע להתחמק יחסית בקלות, אבל גם להר הגעש עם הזחל לא חסרה מהירות. אני כבר מדמיין פוסטים ברשתות כמו "אז איך אני עובר את הבוס של עולם 3?" וכולם בתגובות מציעים לשחקן בילד מותאם ולא אופתע אם יהיו בילדים שיהפכו את הקרב בוס לגבינה, כלומר קל.

כשאני מדמיין את מה שלא ראינו בסרטון, אני מדמיין בוס כל כך גדול שלא נכנס גם בטלוויזיה עם מסך 80 אינץ' רחב ואנחנו נלחמים בעיקר בחלקים שלו, לרובוטים אחרי הכל, אין מגבלות.

הסוף?
סוף הכתבה מתחלק ל-2, אנשים שלא צפו בסרטון ולא מכירים, אז הנה הוא פה, ואנשים שכן צפו וכמובן מחכים למשחק, אז התאריך המשוער ללא דחיות הוא ה-24 באוגוסט, ואני מצפה לדמו או בטא לפני, אין מה לסכם, נקווה שהמשחק לא יפול מהסטנדרט.

ARMORED CORE™ VI FIRES OF RUBICON™. FromSoftware, אתר רשמי
ARMORED CORE™ VI FIRES OF RUBICON™/אתר רשמי, FromSoftware

הסוף?

הסוף מתחלק לשניים. אנשים שלא צפו בסרטון ולא מכירים, אז הנה הוא פה, ואנשים שכן צפו וכמובן מחכים למשחק, אז התאריך המשוער ללא דחיות הוא ה-24 באוגוסט, ואני מצפה לדמו או בטא לפני, אין מה לסכם, נקווה שהמשחק לא ייפול מהסטנדרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully