וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרתי קול אוף דיוטי Warzone יסגרו בספטמבר הקרוב

מתן בנישי

26.6.2023 / 13:13

סופה של תקופה: גישה לתוכן כמו סקינים וכלי נשק תינתן לשחקנים דרך הכותרים הישנים יותר

Call of Duty Warzone/Activision

שחקני קןל אוף דיוטי שימו לב: אקטיוויז'ן שיחררה הצהרה שהחל מה-21 בספטמבר השנה, השרתים של קול אוף דיוטי Warzone Caldera יסגרו, והצוות יתמקד בתוכן חדש עבור
Warzone 2.0 וכותרים עתידיים נוספים.

לשחקנים המאוכזבים שהשקיעו ממיטב כספם וזמנם על סקינים, אייטמים ובאטל פאס, עדיין תינתן גישה לתוכן דרך שלושת הכותרים הראשיים האחרים של קול אוף דיוטי: Modern Warfare, Black Ops Cold War ו-Vanguard.

קול אוף דיוטי Warzone Caldera שוחרר במקור במרץ 2020 כמשחק חינמי והציב תחרות מרשימה לבאטל רויאל אחרים כמו פורטנייט, PUBG, Apex Legends ועוד רבים. בשנה שעברה אקטיוויז'ן שיחררה את ההמשך Warzone 2.0, שלא בהכרח התקבל בחיוב אצל קהילת השחקנים.

שחקנים בולטים (ביניהם גם סטרימרים ושחקני eSports מקצועיים) קראו להחרים את ההמשך, ואקטיוויז'ן השאירה את השרתים של המשחק הראשון פעילים על מנת לספק את כל הצדדים. בספטמבר הקרוב זה כבר לא יהיה המצב, ומיותר לציין שלא כולם מרוצים מההכרזה.

שחקנים מתלוננים ברשת שמצבי באטל רויאל ישנים יותר (כמו Blackout מ-Black Ops 4) עדיין פעילים, אחרים התלוננו על הדגש שגרסת המובייל ש-Warzone מקבלת בהשוואה לגרסת המחשב\הקונסולות. דבר אחד בטוח: זה לא נעים לראות סרבר של המשחק האהוב עליהם סגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully