וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מעלה מחירים לקונסולות ולשירות המשחקים שלה

מתן בנישי

22.6.2023 / 16:55

מחירי האקס בוקס Series X וה-Game Pass צפויים לעלות בחודש הבא

מיקרוסופט מדווחת על עליית מחירים בקונסולות ה-Series X ברוב השווקים מלבד ארה"ב, יפן, צ'ילה ברזיל וקולומביה, בנוסף לעלייה במחיר מנוי לשירות ה-Game Pass החל מחודש הבא.

מחיר קונסולת הדור הבא יעלה ב-30 יורו יותר, מ-450 ל-480 יורו, ויכנס לתוקף מה-1 באוגוסט השנה. מחיר קונסולת ה-Series S ישאר זהה. הצעד מיישר קו עם סוני, שבאוגוסט העלתה את המחיר של קונסולת הפלייסטיישן 5 ב-30 יורו.

החל מה-6 ביולי, כל מחירי המסלולים למנויי ה-Game Pass יעלו בשני יורו יותר. לדוגמא, מחיר מסלול ה-Ultimate החדש יעמוד על 17 יורו במקום 15 יורו. חשוב לציין שמחיר המנוי למחשב האישי לא יושפע מהמהלך וישאר זהה. מבנדא מגנטיק, המשווקת של אקס בוקס בישראל טרם נמסר האם המחיר החדש צפוי להשפיע על הצרכן הישראלי, והודעה רשמית תימסר ב-1.7. מבנדא מגנטיק כן נמסר שינסו למנוע לפחות חלק מעליות המחירים, במידה ואכן יהיו כאלה.

קארי פרז, הדובר של אקס בוקס מסך למגזין The Verge: "מנענו את עליית המחירים לקונסולות במשך שנים רבות וכעת התאמנו את המחירים שישקפו את התחרות בשוק". גם פיל ספנסר, הבוס של אקס בוקס מסר בשנה שעברה שהם לא יוכלו לעצור את עליית המחירים לעוד זמן רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully