וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא משחק ילדים: רובלוקס יכיל תכנים לבני 17+

מתן בנישי

21.6.2023 / 21:54

המתחרה הכי גדול של מיינקראפט ופורטנייט בשוק התוכן מבוסס משתמשים מקבל עדכון שעשוי להאריך משמעותית את אורך החיים של הפלטפורמה. דם אלימות והומור גס בפנים, אבל בלי תכנים מיניים

Roblox. Roblox, אתר רשמי
Roblox/אתר רשמי, Roblox

פלטפורמת המשחקים אונליין רובלוקס (Roblox) שנותנת למשתמשים כלים למונטיזציה ויצירת משחקים ברשת, הייתה עד היום מיועדת בעיקר לגילאי 9-13. זה כבר לא המצב.

בבלוג הרשמי נמסר שבקרוב תתווסף קטגוריה חדשה שנועדה לגילאים בוגרים יותר, בני 17 ומעלה, וזאת לאור הצמיחה המשמעותית בקהל המשתמשים הבוגר במהלך 2022. יותר מ-38% מהנרשמים בשנה שעברה היו בני 17 עד 24, וברובלוקס מציינים שמדובר בהתפתחות טבעית עבור הפלטפורמה והנגישות שלה לקהלי יעד שונים.

יוצרים יכולים להתחיל לעבוד כבר מהיום על תכנים שמיועדים לבני 17 ומעלה, והם יכולים לכלול אלימות, דם והומור גס. תכנים מיניים לא יאושרו. משתמשים יאלצו לעבור תהליך אימות והזדהות על ידי העלאת תמונה מתעודת זהות לפלטפורמה ותמונת סלפי עדכנית להשוואה. ברובלוקס טוענים שלאחר האימות התמונות והמידע ימחקו, כך שזהות המשתמש תישאר אנונימית.

Roblox. Roblox, אתר רשמי
בקרוב: תכנים שמיועדים לשחקנים בוגרים ברובלוקס/אתר רשמי, Roblox
Roblox. Roblox, אתר רשמי
תעודת זהות וסלפי: משתמשים יאלצו לעבור תהליך אימות גיל/אתר רשמי, Roblox

ברובלוקס חושבים שקהל השחקנים הצעיר יוכל להתפתח ולגדול ביחד עם הפלטפורמה, וכשיגיעו לגיל היעד המתאים יוכלו לגשת ושלחק גם בתכנים הבוגרים יותר. רובלוקס מתחרה מול משחקים כמו פורטנייט או מיינקראפט בשוק התוכן מבוסס משתמשים (User Generated Content) שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות. זה עשוי להאריך משמעותית את אורך החיים של הפלטפורמה ולדאוג ששחקנים לא ירגיש שהם "כבר לא בגיל" לשחק ברובלוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully