וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו מכריזה על כותר חדש של מריו שמחזיר אותו למקורות

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 19:31

רימייק למריו RPG, חבילות הרחבה לפוקימון, הבלש פיקאצ'ו חוזר ובטמן מגיע לנינטנדו סוויץ'. כל ההכרזות משידור ה-Direct של נינטנדו

נינטנדו קיימה היום (רביעי, 21.6) שידור Direct בו היא חשפה את כל המשחקים החדשים שיגיעו לקונסולת הנינטנדו סוויץ' בחצי שנה האחרונה לשנת 2023. לצד חבילות הרחבה למשחקים כמו פוקימון או מריו קארט, נחשפו גם המשך בסדרת הבלש פיקאצ'ו, וכותר חדש של מריו שחוזר למקורות.

Pokémon Scarlet\Violet: The Hidden Treasure of Area Zero

שתי חבילות הרחבה חדשות יאפשרו לשחקנים לחקור איזורים נפרדים מהמפה הראשית של Paldea. הראשונה היא The Teal Mask שמתקיימת בזמן פסטיבל חגיגי באיזורים כפריים ותשוחרר במהלך תקופת הסתיו של 2023. השנייה היא The Indigo Disk שמתרחשת באקדמיה שממוקמת בלב במרכז הים ותשוחרר במהלך תקופת החורף של 2023.

Sonic Superstars

המשחק החדש של סוניק שהוכרז ב-Summer Games Fest יגיע בהשקה שלו גם לקונסולת הנינטנדו סוויץ' במהלך השנה.

Palia

מולטיפלייר לייף-סים (Life Sim) חינמי בו תוכלו לבנות את בית החלומות שלכם, לאסוף משאבים, ולצוד בזמן שאתם חוקרים את האי המסתורי לבד או עם חברים.

Persona 5 Tactica

הספין אוף של סדרת Persona שהוכרז ב-Showcase של אקס בוקס ישוחרר גם לנינטנדו סוויץ' ב-17 בנובמבר השנה.

MythForce

משחק ששואב השראה מסדרות אנימציה של שנות ה-80 כמו חתולי הרעם או הימן, ומאפשר לכם לצאת להרפתקאה במשחק FPS כשלכל דמות צבעונית אישיות שונה ויכולות יחודיות. ואת כל זה תוכלו לשחק גם עם חברים בקו-אופ. ישוחרר במהלך השנה.

Splatoon 3

אירוע Splatfest חדש לזמן מוגבל יתרחש בין התאריכים ה-14-16 ביולי ויציע אתגרים חדשים.

Detective Pikachu Returns

הבלש פיקאצ'ו, ששוחרר במקור לקונסולת ה-3DS ונחשב לכל כך פופולארי שעליו נינטנדו בחרה לבסס את סרט הלייב אקשן הראשון של פוקימון, חוזר בהרפתקאה חדשה שתגיע ב-6 באוקטובר השנה.

Super Mario RPG

רימייק חדש למשחק התפקידים ששוחרר במקור לקונסולת ה-NES בשנות התשעים. ישוחרר ב-17 בנובמבר השנה. וזה לא הכל בגזרת מריו. נינטנדו סיפקה גם טיזר קצרצר למשחק חדש של הנסיכה פיץ', והצצה לגרסת מחודשת של Luigi's Mansion 2. פרטים על שני המשחקים ישוחררו במהלך השנה.

Batman: Arkham Trilogy

שחקני הנינטנדו סוויץ' יזכו סוף סוף להנות מטרילוגיית ארקהם של בטמן, שכוללת את Asylum, City, ו-Knight כולל כל חבילות ההרחבה של שלושת המשחקים. ישוחרר במהלך סתיו 2023.

Gloomhaven

משחק התפקידים הטקטי שצובר שבחים בפלטםוטרמת סטים במחשב האישית ומבוסס על משחק השולחן הפופולארי מגיע לנינטנדו סוויץ' במהלך ב-18 בספטמבר.

Just Dance 2024 Edition

משחק הריקודים של יוביסופט חוזר בגרסה חדשה עם שירים של מיילי סיירוס, בלאקפינק, ויטני יוסטון ובאד באני ב-24 באוקטובר השנה.

Silent Hope

משחק אקשן-RPG יפני עם אלמנטים של רוגלייק ודאנג'נים לא נגמרים שכוללים מפלצות אימתניות ששוכנות בתוכם. ישוחרר ב-3 באוקטובר השנה.

Fae Farm

משחק פארם-סים (Farm Sim) נוסף שהוצג בשידור עם אלמנטים של אקשן-תפקידים.

Manic Mechanics

משחק קו-אופ ששואב המון השראה ממשחקי Overcooked, רק שבמקום שפים במטבח אנחנו נשחקים מכונאי רכב במוסכים שונים תחת מגבלת זמן ואתגרים סביבתיים.

Mario + Rabbids Sparks of Hope: Last Spark Hunter

הרחבה הרחבה שנייה למשחק בסגנון של האטסטרגיה של מריו והארנבים מריימן זמינה להורדה ברגעים אלו.

DRAGON QUEST MONSTERS: The Dark Prince

מה היה קורה אם סדרת דרגון קווסט הייתה פוגשת את פוקימון? זאת בדיוק התשובה. במשחק החדש בסדרה שחקנים יוכלו לתפוס מפלצות בשביל ליצור צבא משלהם ולצאת לקרבות נגד מאמנים אחרים.

Pikmin 4

המשחק הרביעי בסדרת האסטרטגיה-פאזלים מקבל הצצה טריילר משחקיות ומדגים דרכים חדשות לשחק. דמו של המשחק יהיה זמין כבר בשבוע הבא, ב-28 ביוני, בזמן שהמשחק המלא ישוחרר ב-21 ביולי. באותה נשימה נינטנדו חושפת שגרסאות HD מחודשות של שני המשחקים הראשונים (Pikmin 1+2) זמינות להורדה דיגיטלית בלבד כבר מהיום.

METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol. 1

אוסף משחקי מטאל גיר סוליד שהוכרז במקור בשידור של סוני בתחילת החודש יגיע גם לנינטנדו סוויץ' ב-24 באוקטובר.

Vampire survivors

משחק האינדי רוגלייק הפופולארי שקוצר שבחים בסטים ובמובייל יגיע לקונסולות הנינטנדו סוויץ' ב-17 באוגוסט.

Headbangers Rhythm Royale

אוסף של 30 מיני משחקוני קצב לשבת על הספה ולשחק עם החברים, והכל בכיכובם של יונים.

Penny's Big Breakaway

פלטפורמר תלת מימדי חדש שמגיע לנו מהצוות שהביא לנו את סוניק מאניה (Sonic Mania) ושואב המון השראה מהשרברב של נינטנדו והקיפוד הכחול של סגה.

Mario Kart 8 Deluxe

הרחבה חדשה למריו קארט 8 שמונה מסלולים חדשים ושלוש דמויות חדשות: פיטי פיראנה, וויגלר וקאמק. תהיה זמינה במהלך הקיץ הקרוב.

STAR OCEAN THE SECOND STORY R

רימייק למשחק האקשן-תפקידים Star Ocean: The Second Story ששוחרר במקור לפלייסטיישן 1. המשחק החדש ישלב את הארט הפיקסלי המקורי ביחד עם סביבות דו ותלת מימד וינסה לשמור על נאמנות למקור. ישוחרר ב-2 בנובמבר.

WarioWare: Move It!

כותר חדש בסדרת Wario שכוללת אוסף מיני משחקונים ששם דגש על תנועה ומנצל את חיישני התנועה של ה-Joy-Cons של קונסולת הסוויץ'.

Super Mario Bros. Wonder

נינטנדו חתמה את השידור עם הכרזה על משחק חדש של האחים סופר מריו שמחזיר את הסדרה למקורות הפלטפורמה הדו מימדית שלה. את המשחק תוכלו לשחק בקו-אופ עד ארבעה שחקנים, וכיאה לסדרה, מריו יוכל להשתמש במגוון יכולות חדשות, כשאחת מהן היא להפוך לפיל. אנחנו מסוקרנים. ישוחרר ב-20 באוקטובר השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully