וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיזם החדש של מייסד רוקסטאר לשעבר נחשף

מתן בנישי

18.6.2023 / 12:14

דן האוזר, האבא הרוחני של GTA ומשחקי רוקסטאר אחרים, מקים חברת מדיה חדשה: Absurd Ventures. ותתפלאו, היא לא בהכרח תפתח משחקים

Absurd Ventures. Absurd Ventures, צילום מסך
Absurd Ventures/צילום מסך, Absurd Ventures

דן האוזר, המייסד-שותף לשעבר ברוקסטאר (שעזב את החברה לפני כשלוש שנים) הכריז השבוע על הקמת חברת מדיה - אבסורד וונצ'ורס (Absurd Ventures). בחברה החדשה לא מתכוונים בהכרח לפתח משחקים, אלא בעיקר "לבנות מותג חדש ולספר סיפורים מרתקים על שלל מדיומים ופלטפורמות".

השאיפה היא "ליצור עולמות חדשים ולספר סיפורים נהדרים ללא קשר למדיום אחד ספציפי". זאת אומרת שלא רק משחקי מחשב נמצאים על הפרק. גם סדרות טלוויזיה, אנימציה, ספרים או אפילו פודקאסטים. "הקמנו את אבסורד כדי לספר סיפורים נהדרים בכל דרך שרק נוכל", סיכם האוזר.

חברת התוכן החדשה הזו הוקמה בתקופה שבה הוליווד מתחילה לאמץ לא מעט משחקים מחשב לטלוויזיה ולקולנוע. הניסיון הרב של האוזר עם סדרת GTA ומשחקי רוקסטאר בהחלט עשויה לסייע ולייעץ ללא מעט אולפנים שיהיו מעוניינים ליצור אדפטציות לסרטים או סדרות טלוויזיה שמבוססות על מותגים ענקיים מעולם הגיימינג.

רוקסטאר נוסדה בשנת 1988 ע"י מספר גורמים, כשהאחים דן וסאם האוזר נחשבים לאנשי מפתח בתהליך. השניים לקחו חלק מאוד פעיל בהפקה או בכתיבה של הכותרים הגדולים של רוקסטאר: GTA, Bully, Red Dead Redemption, מקס פיין 3 - כולם היו משחקים שהשניים פיקחו עליהם, ועזרו לבנות את הזהות של רוקסטאר כמפתחת.

דן האוזר עזב את תפקידו בתור סגן נשיא רוקסטאר בשנת 2020 לאחר שלקח הפסקה ממושכת, ומעולם לא סיפק סיבה רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully