וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב בדיחות סאטיריות על תאגידים ופוטר מבליזארד

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 9:15

עילה סבירה לפיטורים או חוסר חוש הומור עצמי מובהק? תחליטו אתם

עובד לשעבר בחברת בליזארד טוען שפוטר לאחר שכתב "דיאלוגים סאטיריים שצוחקים על תאגידי ענק" עבור דמות במשחק World of Warcraft. אריק קובינגטון עבד בחברה במשך תשע שנים וטען שהפיטורים לא איחרו לבוא לאחר שמנהל בדרג בכיר של בליזארד מצא את הבדיחות שצוחקות על "חמדנות תאגידית".

"כתבתי מספר בדיחות גנריות שמצביעות על חמדנות תאגידית עבור דמות גובלין-שלל (Loot-Goblin) בחברת Venture (תאגיד המנוהל על ידי הגובלינים)" הסביר קובינגטון. "אבל אז ההנהלה תקפה את הבדיחה לאחר ששיחררנו את עדכון המשחק וכבר לא יכולנו לשנות את הטקסט. אני כבר לא בבליזארד בגלל התקרית". הבדיחות שכתב היו זמינות במשחק למשך כשבוע עד שההנהלה הבחינה בהן.

אז איזה שורות טקסט כל כך עיצבנו את בליזארד? הנה המבחר: "זמן לחזור למשרד", "עוד שיא להכנסות ברבעון", "עוד יאכטה לאוסף", "לא חולקים רווחים", "בוא נקרא לזה התאמת יוקר המחייה". וכמובן "נתראה מאוחר יותר, פראייר". קובינגטון טוען שלא ניתנה לו את ההזדמנות להסביר את עצמו או את הבדיחות, ושהבדיחה לא מכוונת לאף תאגיד ספציפי. בטח שלא על בליזארד.

מה שהופך את התקרית לעוד יותר מצחיקה\עצובה\אבסורדית (תחליטו בעצמכם) היא שחשבונות הסושיאל של בליזארד פרסמו סרטונים שמכילים חלק משורות מהבדיחות שכתב כדי לקדם את המשחק, והם הוסרו לאחר שהפנה לתשומת ליבם שהם מקדמים בדיוק את אותו התוכן שבגינו פוטר.

בליזארד משתמשת בבדיחות לקדם את המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully