וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליזארד ביטלה את מצב המשחק שהשחקנים הכי חיכו לו ב-Overwatch 2

מתן בנישי

17.5.2023 / 13:00

החזון המקורי של מצב ה-PVE שהובטח לפני כארבע שנים בוטל, והמעריצים לא בדיוק מרוצים

Overwatch 2 Launch Trailer/Blizzard

המון ציפיות היו מ-Overwatch 2 כשהוא הושק בשנה שעברה. עוד כשהוכרז בכנס בליזקון 2019 בליזארד הבטיחה דאז שכותר המולטיפלייר החדש שלה ירענן טיפה את העניינים ויציע חווית משחק קצת אחרת: Hero Missions. מצב PVE (שחקנים-נגד-הסביבה, Player Vs Environment) ואפשרות לקו-אפ (Co-Op, משחק משותף) עם עוד חבר.

בליזארד החליטה לשחרר את המשחק בשנה שעברה ללא מצב ה-Hero המדובר, והבטיחה שתכניס אותו בעדכונים עתידיים. זה אמור היה לתת נפח שונה ל-Overweatch 2, שידוע בעיקר בתור משחק רשת קבוצתי, מיותר לציין שזה אחד מהפיצ'רים היותר מלהיבים שהשחקנים ציפו לו בעדכונים. אבל לצערם הרב, זה כבר לא יקרה.

במהלך עדכון מפתחים ששוחרר אתמול ביוטיוב, ג'ארד נאוס, מפיק בכיר של המשחק, מסר שהוחלט לבטל את מצב ה-Hero מכיוון והפיתוח לא עמד בקצב שציפו לו, ושהם לא יכולים להתחייב על תאריך שבו הוא יושלם "ויעמוד בסטנדרטים של בליזארד".

זה אומר שכל החזון המקורי והשאפתני של בליזארד נפגע בצורה משמעותית. בהמשך העדכון נמסר שהם מודעים לאכזבה מצד המעריצים, אך הוחלט להשקיע את שאר המאמצים והמשאבים בהמשך תיחזוק מודל ה-Live Service של המשחק.

העונה החמישית של המשחק תגיע בחודש הבא (יוני) מספר מצבי משחק חדשים, כולל משחקי הקיץ המסורתיים ו-Worlshop Mode - יוצר שלבים שבו שחקנים יוכלו ליצור משחקים מותאמים אישית. העונה השישית באוגוסט תכלול לראשונה מצבי משחק עלילתיים. לטענת המפתחים זה "יפתח פרק חדש ב-Overwatch".

העונה השביעית תכלול דמות טנק חדשה, משחקי החורף, מצבי משחק שמעריצים אהבו ויעשו קאמבק, ועוד. לצערנו, מצב ה-PVE שהובטח במקור לא נראה באופק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully