וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת ההמתנה לכרטיס האשראי של הגיימרים נפתחה

מערכת ערוץ הגיימינג

11.5.2023 / 13:13

באפ טכנולוגיות הישראלית משיקה את BUFFPAY. המצטרפים לרשימה יוכלו להשתתף בפעילות מניבת פרסים הכוללים קונסולות משחקים, אוזניות ועוד

חברת באפ טכנולוגיות, שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים ברחבי העולם, פותחת רשימת המתנה לקראת השקת כרטיס האשראי הראשון לגיימרים בשיתוף עם ישראכרט. הנרשמים לרשימת המתנה יהיו זכאים להנפיק את הכרטיס ראשונים בעת השקתו הקרובה.

BUFFPAY הוא כרטיס אשראי חוץ בנקאי לכל דבר ועניין והוא מאפשר למחזיקי הכרטיס לבצע רכישות בחנויות פיזיות, אונליין, למשוך כספים מכספומטים, ותוך כדי לצבור נקודות על כל רכישה והמרתן בחנות המועדון הייעודית למוצרי גיימינג ומוצרים שונים אחרים.

משתמשי פלטפורמת באפ אשר ינפיקו את הכרטיס ויעשו בו שימוש יוכלו ליהנות בנוסף לצבירת הנקודות, (BuffPay Points) גם מהטבות מיוחדות כמו: מתנת הצטרפות בשווי 150 ש"ח, שנה ראשונה ללא דמי כרטיס, חנות אונליין ייעודית עם הטבות והנחות על מוצרי גיימינג, צבירת נקודות מואצת על רכישות הקשורות לגיימינג, רכישות בחו"ל, ורכישות בחנות ייעודית של BUFFPAY, כמו גם החזר כספי (קאשבק) על רכישות אונליין בחנויות נבחרות ועוד.

BUFFPAY. באפ טכנולוגיות,
BUFFPAY/באפ טכנולוגיות

כמו כן, הצטרפות לרשימה מעניקה הזדמנות להשתתף בפעילות ייחודית שתתקיים בעמוד האינסטגרם של באפ, מניבת פרסים ביניהם: קונסולות משחקים, אזניות ועוד. יתרה מכך, 1000 הנרשמים שינפיקו את הכרטיס יוכלו להשתתף בפעילות נוספת נושאת פרסים.

כרטיס ה-BUFFPAY הוא כרטיס מועדון ייחודי הפונה לגיימרים בגילאי 18+ ועונה לכל צרכיהם: ממוצרים דיגיטלים, מוצרי גיימינג, ועד להזמנת אוכל וכרטיסי מתנה אותם יוכלו לממש במגוון רשתות. יחד עם זאת, הכרטיס הינו גם פתרון אידיאלי להורים של בני נוער הרוצים לנהל ולבקר אחר הוצאות ילדיהם.

BUFFPAY. באפ טכנולוגיות,
BUFFPAY/באפ טכנולוגיות

"אנחנו נרגשים לפתוח את רשימת ההמתנה לכרטיס האשראי שיושק בקרוב עם ישראכרט, ולהשיק את תכנית הנאמנות לגיימרים הגדולה בעולם", אומר עילי דה-בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות. "מהלך זה הוא התפתחות טבעית בפעילות שלנו כחברה ובחזון שלנו שכל גיימר בארץ ובעולם יהיה חלק ממועדון הנאמנות של BUFF, אם בשימוש בפלטפורמת באפ ו/או עם כרטיס אשראי המיועד לגיימרים וכך יוכל ליהנות מעולם הוירטואלי ולרכוש פריטים בעולם הפיזי, המטאוורס בהתגלמותו"

באפ טכנולוגיות הוקמה בשנת 2018 על ידי עילי דה-בר (CEO), אופיר גרטנר (CRO) ואופיר שרעפי (COO). החברה הינה חברת הגיימינג הישראלית הראשונה שהונפקה בבורסה בת"א, משרדיה בהרצליה. החברה הפועלת בתחום הגיימינג, פיתחה פלטפורמה ליצירה וניהול של מועדון לקוחות לשחקני משחקי וידאו. הפלטפורמה, הנתמכת במובייל ובדסקטופ, פועלת ברקע ואינה מפריע למשתמשים המשחקים.

בין המשחקים הנתמכים על-ידי הפלטפורמה: פורטנייט,League of Legends, Valorant, Minecraft ועוד. בבסיס מועדון הלקוחות עומדת תכנית נאמנות המופעלת על-ידי החברה, שמטרתה לתגמל את משתמשי הפלטפורמה באמצעות הענקת נקודות נאמנות עבור הישגיהם ומשך השימוש במשחקי וידאו תוך שימוש בפלטפורמה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully