וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברוולף הישראלית בשת"פ עם ענקית הגיימינג Blue Isle Studios

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 15:10

משחק הירי Leap הושק עם תמיכה מלאה בפלטפורמת המודים CurseForge המאפשרת לקהילת השחקנים ליצור תוכן משלהם

משחק הירי בגוף ראשון LEAP שפותח על ידי Blue Isle Studios הושק לאחרונה באופן חגיגי, בשיתוף פעולה עם CurseForge - פלטפורמת המודים של Overwolf הישראלית. כבר מהרגע הראשון, יצא המשחק עם שפע של תוכן ומודים שנוצרו על ידי קהילת השחקנים: שישה שרתי משחק חדשים - שכל אחד מהם מאפשר מצב משחק ייחודי ומלהיב, מגוון מפות רשמיות, ותכנים רבים שמתוכננים להמשך.

Leap. Blue Isle Studios x Overwolf, אתר רשמי
Leap/אתר רשמי, Blue Isle Studios x Overwolf

פלטפורמת CurseForge למעשה מציעה לשחקנים שלל אפשרויות ליצור תוכן משלהם, ולשנות כמעט כל מה שעולה על רוחם במשחק עצמו: החל מיצירת מצבי משחק חדשים, בניית מפות מפתיעות, עיצוב הנראות של דמויות, רכבים וכלי נשק.

בין השרתים החדשים הזמינים במשחק החל מיום ההשקה ניתן למצוא, לדוגמה, את מצב המשחק One In The Chamber - בו לכל שחקן או שחקנית יש כדור אחד בלבד. אם הצלחתם להרוג שחקן אחר באמצעות הכדור הזה - מעולה, קיבלתם את הכדור שלו. לא הצלחתם? ובכן, חבל מאד.

דוגמה נוספת היא שרת שנקרא OnlyDragons, בו מוחלפים כל כלי הרכב בדרקונים. השחקנים, איך לא, צריכים לרכוב על הדרקונים האלה ולהביס את יריביהם בקרבות אוויריים עוצרי נשימה. שרתים נוספים הופכים את הקרקע כולה ללבה, או הופכים חצי מהשחקנים בשרת לקאמפרים באופן רנדומלי - כך שאפשרויות התוכן הן באמת אינסופיות, תודות לקהילת השחקנים והיצירתיות המדהימה שלה.

שחר סורק, ה-CMO של אוברוולף מסר: "אנחנו נרגשים מאד משיתוף הפעולה עם Blue Isle, ומהתכנים היצירתיים והמלהיבים שהקהילה בנתה עבור LEAP. מדובר במהלך מיוחד למדי; זהו המשחק הראשון מסוגו שהגיע עם UGC (תוכן מבוסס משתמשים, User Generated Content) מובנה בכמות ובאיכות כזו, כבר ביום ההשקה. בהמשך השנה, אנחנו מתכוונים לצאת בשיתוף פעולה דומה עם Studio Wildcard סביב המשחק Ark: Survival Ascended שצפוי לצאת בשנת 2024. אנו נכנסים כעת לתקופה מאד מעניינת בגזרה הזו, ויש לא מעט דברים לצפות להם".

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully