וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאגים חוגגים: שחקני סטאר וורס מאבדים תוכן ששולם מראש

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 14:19

ב-EA מודעים לתקלה ועובדים על פיתרון, אבל זה רק עוד משחק שמצטרף לרשימת ההשקות הבעייתיות שהפכו לסטנדרט

Star Wars Jedi: Survivor/Respawn Entertainment

עברו כמעט שבועיים מאז ש-Star Wars: Jedi Survivor שוחרר, וכמו לא מעט כותר חדשים בימינו הוא זכה להשקה בעייתית במיוחד. המשחק סבל מלא מעט באגים וקריסות, ושחקני המחשב דיווחו על אופטימיזציה לקויה שאפילו כרטיסים מסדרת ה-4000 של אנבידיה לא מסוגלים להריץ את המשחק כראוי.

ואם כל זה לא הספיק, השבוע התווסף באג נוסף, קצת יותר שערורייתי. כזה ש-EA ו-Respawn (המפיצה והמפתחת) ירצו לתקן במהרה. שחקנים שהזמינו מראש את המשחק ברשת הציפו את הפורומים ואת המפתחים בסוף השבוע האחרון והתלוננו שכל תוכן הדלוקס (בעיקר סקינים ואייטמים יחודיים) שהגיעו עם גרסאות המשחק שהוזמנו מראש טרום ההשקה (Pre Order) נעלמו לאחר העדכון האחרון. עדכון שאמור היה לתקן את הבאגים הרבים שפקדו את המשחק.

שחקנים רבים מכל הפלטפורמות (PC, פלייסטיישן ואקס בוקס) דיווחו על הבאג העקבי, וב-EA התייחס לפניות הרבות באתר הרשמי שם נמסר שהם מודעים לתקלה ועובדים על פיתרון במהרה.

סטאר וורס החדש הוא לא המשחק החדש היחידי שזכה להשקה רווית באגים ותקלות. בחודש שעבר זה היה עם גרסת המחשב של הלהיט של סוני, The Last of Us. החודש זה היה תורו של Redfall, הבלעדי החדש של אקס בוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully