וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים לפני ההשקה: המשחק הכי גדול של נינטנדו דלף לרשת

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 20:18

הרשת מלאה בסרטונים ותמונות מתוך Tears of The Kingdom, והמשחק החדש בסדרה זלדה המיתולוגית מוצע למכירה באתרים שבועיים לפני ההשקה הגדולה

Nintendo/The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Official Trailer #3

המשחק החדש בסדרת The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom ישוחרר ב-12.5 וצפוי להיות אחד המשחקים הגדולים של השנה. קודמו בסדרה, Breath of The Wild ששוחרר ב-2017 נחשב למהפכני ורבים מצפים שהמשחק החדש יעמוד באותם הסטנדרטים.

עד עכשיו נינטנדו דאגה לשמור על מעטה חשאיות ולחשוף רק את מה שהיא רוצה שנראה מהמשחק. לכן נראה שהיא הייתה מעדיפה לשכוח את מה שאירע אתמול ברשת: זלדה החדש דלף לרשת. ביממה האחרונה הרשתות החברתיות מתחילות להתמלא בסרטוני גיימפליי וסצינות מעבר שלקוחות ישירות מתוך המשחק, אז אם אתם רגישים לספויילרים אנחנו ממליצים לכם להפעיל את מערכת הסינון ברשתות ובגוגל.

אז איך זלדה החדש דלף? משתמש העלה לאתר 4chan תמונה עם גרסת האספנים של TOTK החדש iמאז הרשת מלאה בסרטונים ותמונות. סטרימר אפילו הצליח לשדר את המשחק בטוויץ' במשך כחצי שעה עד שהערוץ הושבת בשידור חי.

סביר מאוד להניח שהעותק המדובר הגיע מחנות או מעיתונאי\יוצר תוכן שהפרו את תנאי האמברגו והדליפו את המשחק. המשחק המלא מסתובב ברשת ומאז אפילו עותק פיזי זמין גם באתר מכירות ונמכר במחיר של 300 דולר.

זו לא הפעם הראשונה שנינטנדו חווה דליפה של משחק גדול. זה קרה עם משחקי פוקימון סקרלט ו-ויולט שיצאו בשנה שעברה ודלפו לרשת שבועיים לפני ההשקה. אנחנו משתוקקים לקבל את עותק הסקירה של המשחק מנינטנדו ישראל, ואת הביקורת שלנו נפרסם בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully