וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן קול אוף דיוטי שלח פיצה ובקשה למפתחים: "תתקנו את המשחק"

מתן בנישי

1.5.2023 / 13:24

התקלות בגרסת ה-PC של המשחק חוגגות מאז השקת העונה החדשה, ושחקנים עם כרטיסי מסך של AMD נשארו בלי פתרונות

CALL OF DUTY: WARZONE 2.0/Activision

מאז תחילת העונה השלישית של קול אוף דיוטי (Wazrone 2.0 ו-MWII) שחקני המחשב שבעלותם כרטיסי מסך של AMD מסדרת Vega חווים לא מעט תקלות כמו תקיעות או קריסות. לפעמים כבר מהרגעים הראשונים שהפעילו את המשחק. ב-Infinity Ward (שמפתחים את המשחק) מודעים לבעיה, חוקרים את המצב ומבטיחים לתקן.

אבל דברים כאלו לוקחים זמן, ובינתיים שחקני המחשב מייחלים לעדכון אופטימיזציה שיציל את המצב. כי כבר עברו שלושה שבועות מאז שעדכון העונה החדשה שוחרר, וזה אומר שעד שהעניין יתוקן נתח משמעותי מקהל שחקני ה-PC פשוט לא יכול לשחק בקול אוף דיוטי. אז מה עשו השחקנים המיואשים? שלחו פיצה אל המפתחת עם בקשה לזרז את העניינים.

משתמש ברדיט פירסם השבוע פוסט שבו הוא פשוט כתב "שלחתי פיצה אל Beenox (הסטודיו שאחראי על קול אוף דיוטי למחשב האישי) עם הודעה מצורפת על הקופסא שאומרת 'תעזרו ל-Vega בבקשה" כי אני כבר לא יודע מה עוד לעשות". חלק מהמשתמשים שיבחו על האקט, אחרים טענו שמדובר בצעד מיותר וככל הנראה הפיצה מעולם לא הגיעה אל המפתחים ופשוט נשארה בקבלה של האולפנים.

אבל לא רק קול אוף דיוטי מפשל על המחשב וזוכה לאופטימיזציה לקויה. זו תופעה שבשנים האחרונות רק הולכת וגוברת עם משחקים חדשים. דוגמאות לא חסרות, והבולטות הן רק מהחודשיים האחרונים, כמו עם The Last of Us או Star Wars: Jedi Survivor. אנחנו לא בטוח אם פיצה זה מה שיפתור את הבעיות של התעשייה, אבל אנחנו תמיד מעריכים פיצה בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully