וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמו של סטריט פייטר 6 כבר בפלייסטיישן. בקרוב ב-PC ואקס בוקס

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 7:24

משחק המכות האייקוני חוזר לסיבוב נוסף ומחמם מנועים. קאפקום מכריזה על ארבעת הדמויות החדשות שיצטרפו לרוסטר במהלך השנה הראשונה. ההשקה המלאה? כבר בקיץ הקרוב

Street Fighter 6 Demo/Capcom

חברת קאפקום (Capcom) שחררה אתמול (יום שישי) את הדמו של משחק המכות סטריט פייטר 6 (Street Fighter) לחנות הדיגיטלית של סוני והוא זמין להורדה לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5.

במהלך השבוע ב-26 באפריל הדמו יגיע גם אל קונסולת האקס בוקס ולפלטפורמת סטים למחשב האישי. המשחק המלא צפוי לצאת השנה ב-2 ביוני.

שחקנים שיורידו את הדמו יוכלו ליצור אוואטר משלהם, לחקור איתו את העולם הפתוח (פיצ'ר חדש לסדרת משחקי המכות האייקונית), להתאמן עם דמויות מוכרות כמו קן וריו וללמוד מהן יכולות חדשות. האוואטר שתבנו יוכל לשמש אתכם גם במשחק המלא במידה ותשחקו על אותה הקונסולה.

כשסטריט פייטר 6 יושק בקיץ הקרוב הוא יכיל 18 דמויות שונות. רוסטר מרשים במיוחד בשביל משחק מכות. קאפקום הכריזה שבמהלך השנה הראשונה של המשחק היא תשחרר עוד כ-4 דמויות שונות בתור DLC.

הדמות הראשונה היא ראשיד (תקופת הקיץ, כנראה מעט לאחר השקת המשחק), הדמות השנייה היא A.K.I בחודשי הסתיו, השלישית היא אד במהלך חורף 2024, ואקומה במהלך תקופת האביב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
Street Fighter 6 DLC Roadmap. ca, צילום מסך
הדמויות שיצטרפו במהלך השנה הראשונה/צילום מסך, ca

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully