וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר למשחק יריות פוטוריאליסטי חדש מסעיר את הרשת

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 21.4.2023 / 5:36

שחקנים חלוקים לגבי Unrecord: משחק שמבטיח ריאליזם, דיאלוגים מורכבים, דילמות מוסריות ומכניקות ירי שלא נתקלנו בהן בעבר

צפו בטריילר של Unrecord

Unrecord/Drama

בימים האחרונים צץ ברשת טריילר שמציג לנו משחק חדש: Unrecord, שמגיע אלינו מצד סטודיו האינדי הצרפתי Drama. הסרטון מציג אקשן מציאותי וגרפיקה פוטריאליסטית מרשימה במיוחד, ומספר הצפיות גובר מרגע לרגע.

Unrecord מתואר באתר הרשמי בתור משחק יריות טקטי בגוף ראשון שמוצג ממצלמת גוף של שוטר. הוא מפותח כמשחק סינגל פלייר עלילתי, וגרסת מולטיפלייר לא בתכנון מכיוון והדגש הוא על חווית ריאליסטית וסינמטית. לטענת המפתחים, משחק מולטיפלייר ימנע מהם את החזון הזה.

Unrecord. Drama, אתר רשמי
Unrecord/אתר רשמי, Drama

שחקנים יוכלו לצפות לעלילה סוחפת, דיאלוגים מורכבים, דילמות מוסריות קשות ומכניקות ירי יחודיות. ב-Drama מתארים את העלילה בתור מותחן שידרוש מהשחקנים להשתמש גם ביכולות בילוש בשביל לפתור תעלומה, ומדובר במכניקה מהותית שתגרור לא מעט טוויסטים והתפתחויות בעלילה.

ריאליזם הוא קו מנחה ב-Unrecord, ואם יצטרכו להשוות אותו למשחקים אחרים, המפתחים מתארים אותו כשילוב של Firewatch ו-Ready or Not. לשחקנים שצפו בטריילר ותהו מה יקרה אם יחטפו בחילה או סחרחורת מתנודות המצלמה, אל דאגה - המפתחים דואגים לאפשרות להשהות את הפיצ'ר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
Unrecord. Drama, אתר רשמי
Unrecord/אתר רשמי, Drama

הטריילר פורסם לפניי כיומיים ברשתות החברתיות וכבר צבר כיותר מ-62 מיליון צפיות בטוויטר. הוא הפך להיות אחד הנושאים החמים שהגיימרים מדברים עליו. חלק משבחים מאוד את הגרפיקה המציאותית וטוענים שמדובר בקפיצת המדרגה הבאה במשחקי היריות הריאליסטיים. אבל מהצד השני יש כאלו שלא מתרשמים בכלל.

הדיונים סביב המשחק נורא מגוונים. חלק מהשחקנים טוענים שמדובר בטריילר סינמטי בלבד, ואין שום סיכוי שמהלך שהמשחקיות הסופית תשתווה למה שהוצג. מחלה בתעשיית הגיימינג שכבר התלוננו עליה כבר ברשימת החטאים שלנו ביום כיפור. אחרים טענו שמדובר בצילומים ריאליסטיים בשילוב עם פילטרים ועריכה שמטרתם להקנות תחושה של משחק.

שחקנים אחרים תוהים האם המפתחים הרחיקו לכת והגרפיקה הפכה ליותר מידי ריאליסטית. סטרימר פופולארי בפלטפורמת טוויץ' כמו Trainwreckstv אפילו ציין שהוא לא חושב שילדים צריכים לשחק במשחק ושהגרפיקה הריאליסטית שלו נותנת אמינות "לשטויות שפוליטיקאים אומרים על משחקי מחשב וההשפעה שלהם על קהל צעיר".

Unrecord. Drama, אתר רשמי
Unrecord/אתר רשמי, Drama

נכון לעכשיו Unrecord הוכרז למחשב האישי בלבד בפלטפורמת סטים ועוד אין לו תאריך השקה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully