וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה להתרחב: סוני רוכשת את מפתחת האינדי Firewalk Studios

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 21.4.2023 / 5:36

התוספת החדשה למשפחת המפתחות הבלעדיות של פלייסטיישן עובדת על כותר מולטיפלייר שטרם הוכרז

Sony x Firewalk Studios. Sony, אתר רשמי
Sony x Firewalk Studios/אתר רשמי, Sony

סוני מכריזה על הרכש הראשון שלה לשנת 2023: Firewalk Studios, סטודיו אינדי קטן מוושינגטון שהופך להיות הסטודיו ה-20 שמצטרף למשפחת המפתחות הבלעדיות של SIE. באתר הרשמי נמסר שב-Firewalk כבר התחילו לעבוד על קניין רוחני (IP) ומשחק מולטיפלייר חדש.

שיתוף הפעולה על המשחק המדובר עם Firewalk Studios הוכרז במקור לפני כשנתיים, ונראה שבסוני היו מאוד מרוצים מהתוצאות. באתר נמסר שהסטודיו הפתיע אותם לטובה עם היצירתיות והחדשנות שלהם, ושהם מתרגשים לקראת חוויות המשחק שהרכש החדש יביא לגיימרים.

Firewalk Studios הוקמו בשנת 2018 כחלק מקבוצת האינדי ProbablyMonsters, שחרטה על דגלה פיתוח משחקי טריפל איי לרשת. בצוות שלו ניתן למצוא אנשי מפתח שעבדו על סדרות כמו גיטר הירו (Guitar Hero), ביושוק אינפיניט (Bioshock Infinite), מאס אפקט (Mass Effect) ואייפקס לג'נדס (Apex Legends).

בשנה שעברה סוני רכשה מספר גורמים בשביל לנסות לפתוח את עצמה עבור קהלי יעד חדשים. היא רכשה את פלטפורמת הספורט האלקטרוני Repeat.gg, ואת מפתחת המובייל Savage Game. מובייל זהו תחום שסוני מתכננת להשקיע בו יותר בעתיד, ממש כמו מולטיפלייר.

היא גם צירפה 3 מפתחות יותר "מסורתיות" למשפחה: הראשונה היא Haven Studios, שאותה מובילה ג'ייד ריימונד - היוצרת של משחקי אססין קריד (Assassin's Creed) ו-וואטץ' דוגס (Watch Dogs). המפתחת השנייה היא Valkyrie Entertainment, שעזרה לסנטה מוניקה לפתח את God of War Ragnarok. השלישית ואולי הכי מפתיעה היא Bungie - המפתחת שאחראית על סדרת היילו (Halo) המקורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully