וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לפני ההשקה: המשחק של יחידת המתאבדים נדחה רשמית

מתן בנישי

16.4.2023 / 14:25

המפתחים מודיעים שהם צריכים זמן בשביל לוודא שהמשחק יספק את החוויה הטובה ביותר לשחקנים, אבל זו ממש אלו ממש לא הדחיה או הפעם הראשונה שאנחנו שומעים את התירוץ הזה

Suicide Squad: Kill the Justice League/WB Games

בחודש שעבר צצה ברשת הידיעה שחטיבת המשחקים של האחים וורנר החליטה לדחות את המשחק החדש של יחידת המתאבדים, שפותח על ידי רוקסטדי (טרילוגיית ארקהם של בטמן), לתאריך לא ידוע. בסוף השבוע האחרון קיבלנו אישור סופי שהמשחק נדחה, אז תרשמו את התאריך החדש: ה-2 בפברואר 2024.

מצד חטיבת המשחקים של האחים וורנר נמסר שהעיכוב נועד לוודא "שהמשחק ילוטש ויספק את חווית המשחק הטובה ביותר עבור השחקנים", אבל זו ממש לא הפעם הראשונה שהמשחק נדחה. במקור, תאריך ההשקה של יחידת המתאבדים אמור היה להיות כבר לפני שנה, אך הוא נדחה למאי השנה.

התרחיש שבו משחק שאמור לצאת בעוד כחודש ונדחה לתקופת זמן כה ממושכת הוא חריג במיוחד בתעשייה. התלונות על הכותר החלו לצוץ כשהוא נחשף במלואו במהלך שידור State of Play של סוני מחודש שעבר. באותו שידור שחקנים שמו לב לדגש רחב על מיקרו-רכישות, והתלוננו בעיקר על גיימפליי "לא מקורי או מעניין".

זה בטח לא הכותר שהשחקנים קיוו לקבל מהמפתחת שיצרה את טרילוגיית ארקהם הפופולאריות של בטמן, שנחשבת לאייקונית והצליחה להגדיר סטנדרט חדש למשחקי סופר גיבורים. נראה שהביקורת ברשת והלחץ עשו את שלהם. מי שהדליף על הדחייה הנוכחית היא ג'ייסון שרייר, הכתב של בלומברג, שאמר שהיא לא תהיה משמעותית. נראה שהיא משמעותית במיוחד, כי עשרה חודשים זה המון זמן. ניתן רק לקוות שזה מספיק זמן בשביל לתקן את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully