וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר משחקי סולס נמצא ברשימת האנשים המשפיעים של מגזין טיים

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 14.4.2023 / 9:46

הידטקה מיאזקי חולק את הכבוד עם פוליטיקאים, אמנים וספורטאים והופך להיות יוצר המשחקים השני בהיסטוריה שנכנס לרשימה המכובדת

הידטקה מיאזקי, הנשיא של חברת From Software שאחראית על להיטים כמו סדרת דארק סולס, דימון סולס, בלאדבורן, סקירו ולאחרונה אלדן רינג, נבחר להיות מבין 100 האנשים הכי משפיעים של מגזין טיים לשנת 2023. מיאזקי חולק את הכבוד ביחד עם אנשים כמו נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, אילון מאסק, ליונל מסי, ואפילו ביונסה.

הידטקה מיאזקי. Playstation, אתר רשמי
הידטקה מיאזקי: חולק כבוד עם ג'ו ביידן, מסי וביונסה/אתר רשמי, Playstation

כמו כל מועמד גם מיאזקי מקבל הסבר מצד גורם אחר באותו התחום והתעשייה מדוע הוא נחשב לכל כך משפיע וחשוב. הגורם שנבחר הוא לא אחר מאשר ניל דרוקמן, השותף-נשיא והיוצר הראשי בסטודיו נוטי דוג של סוני, שנולד ממש כאן בישראל, וניסה להסביר למה לדעתו המשחקים של מיאזקי ו-From Software כל כך חשובים ומשפיעים.

"בפעם הראשונה ששיחקתי במשחקים של מיאזקי הייתי אומלל. המשכתי למות באויב הראשון שוב ושוב. אבל ברגע שהאטתי את גישת המשחק שלי, שמתי לב לפרטים, ולפתע הכל התחבר. הצלחתי להביס את האויבים שלי ולהתקדם במשחק. הרווחתי את ההתקדמות שלי וככל שהתקדמתי כך נהייתי מחושב וזהיר יותר בעולמות שאני חוקר. ובתמורה המשחק תיגמל אותי במתח, יופי, והפתעות".

"המשחקים של מיאזקי הם חוויה מיוחדת שמשפיעה על השחקנים בצורה שמדיום פאסיבי כמו טלוויזיה לא יכולים לשחזר. הם גורמים לשחקן להרגיש מוצלח וחכם, והכל תודות לצוות בעל גישה לא מתפשרת.
הם מסרבים להסביר על יתר המידה את מכניקות המשחק או העלילה וסומכים מספיק על השחקנים שיבינו זאת בעצמם". סיכם דרוקמן. בין אם זה היה מתוכנן או לא - דרוקמן הכריז לאחרונה שהוא ישמח לפתח בנוטי דוג משחק בז'אנר הסולס-לייק.

From Software. From Software, אתר רשמי
From Software/אתר רשמי, From Software

ז'אנר משחקי הסולס ש-From Software יצרה הפך לפופולארי במיוחד בעשור האחרון, וממש כמו שדרוקמן אמר בעצמו: שחקנים רבים התחברו במיוחד אל רמת הקושי המאתגרת והלא סלחנית של המשחקים.

דארק סולס זכה בשנת 2021 בתואר "המשחק האולטימטיבי בכל הזמנים" במהלך טקס פרסי ג'וייסטיק הזהב, ואלדן רינג זכה בתואר משחק השנה ומכר יותר מ-20 מליון עותקים ברחבי העולם מאז ההשקה שלו בשנה שעברה. רק שני אלה מצביעים על גודל חשיבותו של הז'אנר ולמה מיאזקי נבחר לרשימת האנשים המשפיעים של המגזין.

מיאזקי חולק את המעמד ביחד עם שיגרו מיאמוטו, שנחשב ליוצר המשחקים הראשון שזכה לככב ברשימה כשנבחר בשנת 2007. מיאמוטו עובד בנינטנדו ונחשב למעצב הראשי וליוצר של סדרות אייקוניות כמו סופר מריו, דונקי קונג, והאגדה של זלדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully