וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריילר החדש של זלדה מוכיח שזה המשחק השאפתני ביותר בסדרה

מתן בנישי

13.4.2023 / 18:11

טריילר אפי ואחרון לפני ההשקה ונינטנדו ממשיכה להפיל לסתות לרצפה עם מה שמסתמן כאחד המשחקים הגדולים של שנת 2023

צפו בטריילר האחרון של The Legends of Zelda: Tears of the Kingdom

Nintendo/The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Official Trailer #3

רק בחודש שעבר נינטנדו סיפקה הצצה נרחבת לגיימפליי של The Legends of Zelda: Tears of the Kingdom, והצליחה להרשים את קהילת השחקנים ברשת ולנפח את ההייפ למה שמסתמן כאחד המשחקים הגדולים של השנה. היום (חמישי) היא שיחררה טריילר אחרון לפני ההשקה בעוד כחודש בדיוק ב-12 במאי.

כבר ראינו איך מכניקות המשחק החדשות שנחשפו ישפיעו על הגיימפליי ועל הדרך שבה השחקנים יחוו את המשחק. השידור נפתח עם איג'י אונומה, היוצר של סדרת זלדה שציין שהוא מצפה לראות איך השחקנים ישתמשו בדמיון שלהם בשביל לחקור את היירול והעולם הפתוח. ולפי כל מה שראינו - המשחק יאפשר סט כלים נרחב במיוחד שיאפשר לכל שחקן לחקור את העולם בדרכו שלו.

הטריילר החדש שם דגש נרחב בעיקר על היירול ועל ההיקף העצום שלה. מפת העולם הורחבה בצורה ניכרת גם לשמיים, וזה הופך את Tears of the Kingdom למשחק הזלדה השאפתני ביותר שנינטנדו אי פעם עבדה עליו. נינטנדו מנסה מאוד לחשוף מספיק בשביל לשמור על ההייפ, אבל לא לחשוף יותר מידי.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. Nintendo, צילום מסך
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom/צילום מסך, Nintendo

לא מעט אלמנטים שתפסו את העיניים של שחקנים מטריילרים קודמים מקבלים הצצה נוספת, אבל לא באמת עונים על השאלה "למה הם משמשים" או איך השחקנים יצרו איתם אינטרקציה. גם עלילת המשחק מקבלת הרבה יותר דגש בטריילר החדש ואנחנו נחשפים לראשונה גם לדמותו של גאנונדורף, הנבל הראשי בסדרת המשחקים, במלוא הדרו.

מספר שוטים בטריילר מראים לחימה לצד דמויות מהמשחקים הקודמים, את הקרב מול ה-Gleeok (הדרקון עם שלושת הראשים) ושינויים נוספים למפת העולם והאיזורים השונים. אנחנו מקבלים גם הצצה לחלק מהיכולות החדשות, כמו טיסה בחליפת כנפיים, ולא רק בשימוש מצנח. רואים שנינטנדו הקשיבה להרבה מהטענות שהיו לשחקנים במשחקים קודמים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. Nintendo, אתר רשמי
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom/אתר רשמי, Nintendo

עוד בהצצה הקודמת ראינו את פוטנציאל הבנייה של יכולת ה-Ultrahand (שבוודאי נשאבה ממשחקים כמו פורטנייט או מיינקראפט) והטריילר החדש ממשיך להראות את השימוש הנרחב בה כשאנו רואים את לינק רכוב על כלי מלחמה שהרכיב בעצמו כדי להלחם מול מבצר אבן מהלך. גם יכולת השילוב (Fuze) הפילה לא מעט לסתות של שחקנים ברשת.

בהתחשב בכל שלושת הטריילרים שנחשפו, בנוסף להצצה המורחבת מחודש שעבר אפשר להיות בטוחים: למשחק כמו Tears of the Kingdom יש פוטנציאל עצום וכמעט אין סופי. נינטנדו דואגת לשים את אותו דגש ששמה עוד במשחק הקודם Breath of The Wild: להעניק כמה שיותר חופש פעולה עצמאי לשחקנים, ולתת להם לבחור את הדרך שלהם לשחק. זה נראה שהיא הולכת לקיים את ההבטחה גם כאן, ובגדול.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. Nintendo, אתר רשמי
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom/אתר רשמי, Nintendo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully