וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו בדיחה? Redfall לאקס בוקס ירוץ רק על 30 פריימים בהשקה

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 13:13

הבלעדי החדש של מיקרוסופט יושק עם מצב תצוגה אחד בלבד. בהמשך יתווסף עדכון שיאפשר לשחק ב-60 פריימים לשנייה, אבל השחקנים ממש לא מרוצים. ובצדק

Redfall. Bethesda Software, Arkane, אתר רשמי
Redfall/אתר רשמי, Bethesda Software, Arkane

עם השקת הדור החדש לפני כשלוש שנים שחקני הקונסולות סוף סוף זכו להנות ממה ששחקני המחשב נהנים ממנו כבר זמן מה: קצב פריימים גבוה יותר. הסטנדרט החדש בתעשייה הפך ל-60 פריימים, והמשחקים החדשים החלו להציע מספר מצבי תצוגה שוונים (Performance Modes). לכן הידיעה ש-Redfall (אחד המשחקים הבלעדיים הגדולים של אקס בוקס לשנת 2023) יהיה מוגבל ל-30 פריימים לשנייה מרתיחה לא מעט שחקנים ברשת.

המפתחת ארקיין (Dishonored, Deathloop ו-Prey) והמפיצה בת'סדה (שתיהן נרכשו על ידי מיקרוסופט) הכריזו השבוע על הידיעה המדאיגה הזו בעמוד הטוויטר הרשמי של המשחק, וטענו שמצבי תצוגה שיאפשרו משחקיות על 60 פריימים לשנייה יתווספו בשלב מאוחר יותר: "Redfall יושק עם מצב 'איכות' בלבד. זה יאפשר משחקיות על האקס בוקס Series X ב-30 פריימים ב-4K, ובאקס בוקס Series S ב-30 פריימים לשנייה ורזולוציית 1440p".

מיותר לציין שהידיעה הזו לא התקבלה בצורה טובה אצל שחקני אקס בוקס, במיוחד לאור העובדה שתאריך ההשקה המקורי של המשחק אמור היה להיות עוד בשנה שעברה, והוא נדחה על מנת לעבור "שיפוצים וליטושים על מנת שיוכל להשתחרר בצורה הטובה ביותר". הדחייה הזו מעידה בעיקר על צורך לזמן נוסף בשביל לבצע אופטימיזציה כראוי, ועם דחייה של שנה, השחקנים תוהים מה ארקיין עשו כל הזמן הזה.

אם אתם שחקני PC: ארקיין הבטיחה שלא יהיו מגבלות ושתוכלו לשחק ביותר מ-60 פריימים לשנייה. השאלה הגדולה עכשיו היא האם הפורט למחשב כן יהיה ראוי בהשקה שלו. אם נתחשב במצב של השקות רעועות למחשב לאחרונה (כמו The Last of Us, שעל הביקורת שלו אנחנו עובדים בימים אלו) אנחנו לא מחזיקים יותר מידי אצבעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully