וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים את אמריקן מק'גי אליס? זו הסיבה שלא יהיה משחק המשך

מתן בנישי

9.4.2023 / 15:24

היוצר הכין תכנית עבודה מפורטת, אבל ב-EA מסרבים לאשר את הפיתוח או למכור את המותג

American McGee's Alice. EA, אתר רשמי
American McGee's Alice/אתר רשמי, EA

כל מי שגדל בשנות ה-2000 יכול לזכור את משחק הפעולה אמריקן מק'גי אליס (American McGee's Alice), שהציג גרסה מעוותת ומצמררת של אליס בארץ הפלאות. המשחק פותח על ידי אמריקן ג'יימס מק'גי, אחד מהמפתחים והמעצבים המקוריים של סדרת דום ו-וולפנשטיין בחברת iD האייקונית.

למרות הביקורות המשבחות מצד השחקנים והמבקרים, EA, שהפיצה את המשחק, לא מיהרה לאשר משחק המשך, וזה לקח יותר מעשור עד שקיבלנו את Alice: Madness Returns ב-2011. במשך שנים המעריצים קיוו לקבל משחק שלישי בטרילוגיה, אבל עכשיו אפשר להיות בטוחים: זה לא יקרה. ואת זה אנחנו שומעים ממק'גי בעצמו.

Alice: Madness Returns. EA, אתר רשמי
משחק ההמשך מ-2011: Alice: Madness Returns/אתר רשמי, EA

במשך השנים האחרונות מק'גי מימן באמצעות פטראון תכנית עבודה למשחק המשך בשם Alice: Asylum. הוא כינה אותה בתור "התנ"ך העיצובי" של המשחק, והיא כללה הוראות מפורטות לפיתוח מלא בכל שלב: עמודי קונספט ארט ועיצובים, חלוקה לצוותים, לו"זים מדויקים ותקציבים.

התקווה הייתה להציג ל-EA תכנית עבודה מפורטת ככל שניתן כדי שיוכלו לאשר משחק המשך שלישי, אבל לפי הודעה שפורסמה השבוע נראה שהם החליטו לוותר על התענוג: "מיד לאחר שסיימתי לעבוד על 'התנ"ך' חזרתי לשוחח עם EA ועל המאמצים לאשר משחק חדש. הוצגה בפניהם תכנית מסודרת לגבי ההפקה", הסביר מק'גי בעמוד הפטראון.

"לאחר מספר שבועות שבהם בחנו את ההצעה, EA חזרו עם תגובה ושאלו לגבי המימון. לבסוף הם החליטו לוותר על הפרוייקט בהתבסס על מחקרים פנימיים על הקניין הרוחני, מצב השוק, והפרטים שסופקו". מי שקיווה ש-EA אולי תמכור את המותג הזה ותעביר אותו למפיצה שכן תהיה מעוניינת במשחק שלישי - גם זה לא יקרה לצערנו.

מק'גי המשיך והסביר שב-EA לא מעוניינים למכור את אליס והם רואים בו "חלק חשוב מקטלוג המשחקים שלהם". בשלב זה, הוא מיצה את כל האפשרויות שהוא זמינות עבורו, ואין שום סיכוי לקדם את הפרוייקט. הוא ציין כי הוא תשוש, אך הוא מודה לכל המעריצים שגיבו אותו בפרוייקט ולכל האמנים והיוצרים שלקחו בו חלק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully