וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו בלי מע"מ ובלי לחות: סניף חדש נפתח באילת

ענבר ארוסי

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 20:26

תור גיימינג, הנציגה הרשמית של נינטנדו בישראל פותחת סניף חדש בדרום הארץ - השני בתוך שנתיים

אילת. עיר שמזוהה בעיקר בבילויים שלה, מחירים ללא מע"מ וכמה אתרים שהם חובה כמו המצפה התת ימי, שונית האלמוגים, וריף הדולפנים. ומעכשיו גם החנות של נינטנדו במרכז ביג אילת. ולמה זה מרגש? כי לנינטנדו יש בסך הכל ארבע חנויות רשמיות בעולם. ניו יורק, טוקיו ושתיים בארץ - דיזינגוף סנטר בתל אביב במרכז, ובדרום באילת במרכז ביג.

ערוץ הגיימינג הוזמן לאירוע ההשקה החגיגי מטעם תור גיימינג - היבואנית הרשמית של נינטנדו פה בישראל. את יום חמישי האחרון התחלתי בטיסת נינטנדו בשיתוף ארקיע לאילת. כל הנוסעים והמוזמנים קיבלו גם דמות לגו ממותגת נינטנדו להרכבה. בתור חובבת לגו, זה העביר לי כמה דקות בכיף.

בשדה התעופה רמון חיכה לנו אורח מיוחד שכולנו מכירים - מריו. השרברב האהוב קיבל אותנו בחיבוקים ותמונות סלפי להעלות לרשתות. השעה לאירוע המרכזי הגיעה. השערים נפתחו ונכנסנו לחנות. הסניף הדרומי החדש קצת יותר קטן מאחיו במרכז, אבל עדיין תוכלו למצוא את כל המבחר והשפע שיש לנינטנדו להציע.

נינטנדו ישראל סניף אילת. תור גיימינג,
נינטנדו ישראל סניף אילת/תור גיימינג
נינטנדו ישראל סניף אילת. תור גיימינג,
נינטנדו ישראל סניף אילת/תור גיימינג

כל המשחקים, הקונסולות, התיקים, הבובות וכל המרצ'נדייז הכלול. כל המוצרים מתאימים למבחר גילאים, ותוכלו למצוא שלל מתנות מעוצבות בדמויות האייקוניות של נינטנדו - מריו, פוקימון, זלדה, אנימל קרוסינג, כולם כאן.

מאז יום הקמת החנות קהילת שחקני נינטנדו ישראל נהנתה ממקום מפגש ושלל אירועים חברתיים ופעילויות, והפכה לפופולארית במיוחד בקרב הקהל הישראלי. מאוד נהניתי לדבר עם העובדים בחנות (המכונים שגרירי נינטנדו) ולקבל המלצות מכל הלב עם הבנה עמוקה של המותג והמשחקים שלו. אין ספק שמי שעובד בחנות הזו הוא מעריץ אמיתי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
נינטנדו ישראל סניף אילת. תור גיימינג,
נינטנדו ישראל סניף אילת/תור גיימינג
נינטנדו ישראל סניף אילת. תור גיימינג,
נינטנדו ישראל סניף אילת/תור גיימינג

ערן תור, מנכ"ל והבעלים של תור גיימינג מסר: "לאור ההצלחה הגדולה של Nintendo תל אביב, היה לנו ברור שאנו רוצים להרחיב את הפריסה הארצית ולגרום לעוד הרבה חיוכים אצל ילדים והורים. אנו רואים בבית האוהדים בתל אביב חלק עיקרי מהצלחת המותג בישראל ומבניית הפופולאריות האדירה של עולמות התוכן של Nintendo בקרב הקהל הישראלי, כך שחנות נוספת באילת, אליה מגיעים בדרך כלל כדי לנפוש ולבלות, היא התפתחות טבעית ומתבקשת, שתעשיר את חווית הבילוי לכל המשפחה בעיר הדרומית"

אם אתם גרים באילת או יורדים לשם וחובבי נינטנדו, זו נקודת עצירה שחבל לפספס. נינטנדו ישראל סניף אילת, רחוב הסתת 20, במתחם ביג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully