וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בבליזארד: דיאבלו 4 לא יגיע לשירות ה-Game Pass

מתן בנישי

14.3.2023 / 13:29

מנהל המוצר של הסדרה מבהיר שאין להם תכניות להוסיף את המשחק לשירות המנויים של מיקרוסופט

Diablo IV/Blizzard

בזמן שרכישת אקטיוויז'ן-בליזארד-קינג נמצאת בתהליכי אישורים על ידי הרגולטורים השונים ברחבי העולם, שחקנים רבים חשבו שהם יתחילו לראות יותר משחקים של החברות הללו בשירות ה-Game Pass של מיקרוסופט. מסתבר שזה לא המצב, לפחות לא עם דיאבלו 4, ואת זה אומר רוד פרגסון, מי שכרגע אחראי על פיתוח המשחק ומתפקד בתור מנהל המותג בבליזארד.

"זה נהדר לראות את ההתרגשות סביב הבטא של דיאבלו 4. שאלו אותנו האם המשחק יגיע ל-Game Pass ואני רוצה ליידע אתכם שאנחנו לא מתכננים לעשות את זה. אני אפגוש אתכם בסנקטוארי (Sanctuary, ממלכת בני האדם במשחקים) בבטא הקרובה שתתקיים בסופ"ש הקרוב ותתחיל ב-17 במרץ", סיכם פרגסון.

במידה והרגולטורים יאשרו את הרכישה, מיקרוסופט מתכננת להוסיף כותרים חדשים לשירות המנויים שלה. נכון לעכשיו רוב השיח נעשה סביב סדרת קול אוף דיוטי של אקטיוויז'ן, וסביב משחקי בליזארד שררה בעיקר דממה והם נשארו בסימן שאלה.

אלו שהזמינו מראש את דיאבלו 4 יקבלו במהלך סוף השבוע הקרוב גישה מוקדמת ויוכלו להתנסות בבטא מיום שישי ועד יום ראשון, בתאריכים 17-19 במרץ. שחקנים יוכלו לעלות עד רמה 25, וזו לא תהיה הבטא היחידה של המשחק עד שהוא ישוחרר ביוני הקרוב. בליזארד עוד לא הבהירה האם שחקנים ישמרו את ההתקדמות של בין הבטא הראשונה לשנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully