וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחובבי הבנייה: Cities: Skylines 2 הוכרז וישוחרר השנה

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 13:32

יותר שטח בנייה, יותר אפשרויות התאמה אישית, מערכת עונות ומזג אוויר ומכת חולדות. אלו כל השינויים שיכנסו למשחק ההמשך של כותר הסימולציה הפופולארי

צפו בטריילר ההכרזה של Cities: Skylines II

Cities: Skylines II/Paradox Interactive

משחק הסימולוציה והבניה הפופולארי שקיבל ביקורות משבחות מכל עבר מקבל המשך. חברת Paradox Interactive הכריזה אתמול בערב על Cities: Skylines 2 - כותר חדש ומהפכני שיציע לשחקנים מגוון כלים חדשניים שיעזרו להם לבנות את עיר החלומות שלהם. החל ממטרופולין צפוף ועד לעיירה קטנה ופשוטה.

כבר ממבט ראשון בטריילר (שלא בהכרח מציג גיימפליי ישיר) אפשר לראות שמנוע המשחק שופר באופן משמעותי, ולראשונה בסדרה מעבר למערכת יום ולילה, תצטרף גם מכניקת עונות. זה ככל הנראה אומר שהשחקנים יצטרכו להתגבר על אתגרים במהלך החורף עם גשמים כבדים וסופות שלגים. או שפשוט יוכלו לכבות את האופציה בתפריט האפשרויות.

Cities: Skylines II. Paradox Interactive, אתר רשמי
Cities: Skylines II/אתר רשמי, Paradox Interactive

גם מספר האריחים (Tiles) שעליהם ניתן לבנות גדל ל-150 אריחים (במקום 9), מה שאומר ששטח הבנייה יאפשר הרבה יותר מרחב פעולה. כמובן שאם אתם שחקני מחשב והשתמשתם במודים במשחק הראשון, כנראה שלא נתקלתם בבעיה שכזו.

שינויים נוספים לגיימפליי הם מערכת תחבורה וכלכלה - עוד היבט שהשחקנים יצטרכו לדאוג לו ולנהל, ואחד האצ'יבמנטים שנחשפו במשחק מרמז על מכת חולדות שעשויה לתקוף את העיר. המפתחים גם הבטיחו שלשחקנים יעמדו מגוון רחב של כלים ושלל אפשרויות להתאמה אישית. כמובן שבמקרה הזה, אם אתם שחקני מחשב ומשתמשים במודים - כנראה שלא נתקלתם במגבלות כששיחקתם.

Cities: Skylines II. Paradox Interactive, אתר רשמי
Cities: Skylines II/אתר רשמי, Paradox Interactive

תאריך השקה למשחק עוד לא הוכרז, אבל הוא צפוי להשתחרר במהלך השנה למחשב האישי ולקונסולות הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully