וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתפו ושחקו: מסלול ה-Game Pass המשפחתי מגיע לישראל

מתן בנישי

26.2.2023 / 15:24

מיקרוסופט משיקה בשירות המשחקים שלה מסלול חדש למשפחה ולחברים בו תוכלו לשתף את החשבון שלכם עם ארבעה משתמשים נוספים

Xbox Game Pass/Microsoft

כבר עברו מספר חודשים מאז שמיקרוסופט החלה לבחון את האפשרות לחשבונות משפחתיים משותפים בשירות המשחקים שלה, ה-Game Pass. הניסוי החל במספר מדינות מצומצם כמו אירלנד או קולומביה ובאופן מפתיע הגיע לישראל לפני שארצות הברית קיבלה את האופציה. בואו נעבור על הפרטים.

המסלול החדש עונה לשם Game Pass Friends & Family, ואיתו תוכלו ליצור חשבון משתמש ולחלוק אותו עם עוד ארבעה משתמשים נוספים. חברים או משפחה, זה כבר לבחירתכם. השירות לא יסתמך על רשת Wi-Fi ספציפית ולא תצטרכו לחלוק את אותה קורת גג עם מי שתבחרו לחלוק את המשתמש. אבל כן תצטרכו לוודא שאתם גרים באותה המדינה (ישראל, כן?).

מחירו של המסלול עומד על כ-70 שקלים לחודש (בניגוד ל-40 שקלים), והוא יציע לכם ולארבעת המשתמשים שתבחרו גישה ל-Game Pass Ultimate. זה אומר שספריית המשחקים המלאה של השירות בקונסולות האקס בוקס והמחשב האישי יהיו זמינים עבורכם ושאר המשמשים ללא כל הגבלות. בחו"ל האפשרות לסטרימינג באמצעות ענן קיימת, אך נכון לעכשיו היא לא זמינה בישראל.

במידה וקיים לכם חשבון Game Pass קיים תוכלו להמירו בחשבון משפחתי, אך חשוב לציין שאם לחבריכם או לקרובי המשפחה שתבחרו לשתף קיים כבר קיים חשבון, הם לא יוכלו להצטרף למסלול עד שיסתיים או שיבוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully