וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכישרון הישראלי ממשיך לתת בראש בקבוצות ה-eSports הבינלאומיות

מתן בנישי

18.2.2023 / 10:21

השחקן המקומי גיא 'Nertz' אילוז עוזב את קבוצת Endpoint הבריטית וחותם אצל ENCE הפינית

גיא NERTZ אילוז. ENCE, אתר רשמי
גיא NERTZ אילוז/אתר רשמי, ENCE

ארגון הספורט האלקטרוני ENCE הכריז שהוא מצרף לשורותיו את השחקן הישראלי גיא Nertz אילוז, חודשים ספורים לפני שטורניר המייג'ור BLAST בקאונטר סטרייק יוצא לדרך במאי הקרוב. Nertz יעזוב את הקבוצה הבריטית Endpoint ששיחק בה מאז 2021, ויכנס לתפקיד החדש ב-ENCE במקום השחקן הדני, ולדמאר Valde ביורן, שהוסר מהקבוצה בשל "חילוקי דעות לגבי סגנון המשחק".

איטו 'sAw' סהא, המאמן של ENCE בירך את השחקן הישראלי על הצטרפותו לרוסטר, ולא שכח להחמיא: "אנחנו עוקבים אחר ההישגים של Nertz כבר במשך תקופה, ואי אפשר להכחיש את הכישורים והפוטנציאל שלו. הוא ישתלב בקבוצה היטב, גם בהיבט של התפקיד וגם מבחינת האישיות שלו".

גיא Nertz התחיל את דרכו המקצועית בסצינה המקומית ושיחק תחת קבוצת Uniqestars באליפות ישראל בספורט אלקטרוני לשנת 2017. הם גם ייצגו ביחד את ישראל באליפות העולם למדינות בדרום קוריאה באותה שנה, ובשנת 2018 שיחק יחד עם Shapeshift באליפות Game In של מאקו.

את דרכו בסצינה הבינלאומית הוא החל בשנת 2021 כשהשתתף בטורניר FACEIT אירופה, שם קטף את המקום הראשון וחזר הביתה עם פרס כספי של 4,500 דולר. הכישורים שהפגין טורניר דאז הרשימו מאוד את הסקאוטים של Endpoint, ובשנתיים האחרונות מאז שחתם אצלם נחשב לכישרון עולה. הוא שיחק תחת Endpoint במספר טורנירי ענק, כמו העונה ה-16 של ESL Pro League בשנה שעברה, ומאז השתתף בטורנירים של ESL וטורנירי "אלוף האלופים" (Champion of Champions) שכלל שחקנים מרחבי אירופה ומאיזורים נבחרים ביבשת אמריקה.

קבוצתו הנוכחית, ENCE, הוקמה בשנת 2013, ו- Nertz הוא לא הישראלי היחיד שהיה חלק מהרוסטר. עד שנת 2022 גם השחקן לוטן Spinx גלעדי שיחק בקבוצה, אך באוגוסט האחרון חתם אצל מועדון העל הצרפתי Team Vitality. הופעת הבכורה של Nertz בקבוצה החדשה שלו תהיה בעונה ה-17 של טורניר ה-ESL Pro League בשבוע הבא, שם יתמודד מול ענקיות כמו NAVI, Liquid ו-Spirit.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully