וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר ב-Dreams פיתח משחק משלו והשיג ג'וב בתעשייה

מתן בנישי

11.2.2023 / 15:39

מי אמר שמשחקי מחשב הם בזבוז זמן?

Trip’s Voyage. Eupholace, Trip’s Voyage אינסטגרם, צילום מסך
Trip’s Voyage/צילום מסך, Eupholace, Trip’s Voyage אינסטגרם

למי שלא זוכר, Dreams הוא משחק יצירה ששוחרר במקור בפברואר 2020 לקונסולת הפלייסטיישן 4. הוא מציע סט כלים פשוטים ומונגשים עבור כל משתמש, בכל רמה, שיאפשר להם לבנות וליצור את משחקי החלומות שלו. מדובר בכל סגנון וכל ז'אנר. החל ממשחקי יריות, משחקי הרפתקאות ואפילו פוינט אנד קליק. אם אתם יכולים לחלום עליו - Dreams יעזור לכם ליצור אותו.

הימים הראשונים להשקה אמנם לא היו מרשימים במיוחד. פה ושם ראינו כמה יציאות מעניינות ומושקעות, אבל השחקנים רק למדו להשתמש בכלים ואיך לפתח את הדמיון שלהם. מאז עברו שלוש שנים והקהילה רק המשיכה לשחק וליצור. היא אמנם לא גדולה במיוחד, אבל היא בהחלט פורייה. כל כך פורייה שאחד היוצרים הפעילים קיבל עבודה בתעשייה בזכות אחד התוצרים הסופיים שלו.

השבוע, תומאס מלר, המנכ"ל של Moon Studios שפיתחו את משחקי הפלטפורמה המופתיים Ori and the Blind Forest ו-Will of the Wisps, כתב בטוויטר שהם החליטו להעסיק מפתח שכל ניסיון העבר שלו היה היה לפתח משחק ב-Dreams.

המשתמש Eupholace, יצר את משחק הפלטפורמה התלת מימדי Trip's Voyage, והוא מציג עולמות עשירים ויצירתיים עם משחק ששואב המון השראה ממשחקי מריו של נינטנדו. החל ממכניקות הקפיצה הפוזיציות של הדמות, והיצירתיות של השלבים. את התוצאה הסופית אתם יכולים לראות בעצמכם בטריילר המצורף.

צפו בטריילר של Trip's Voyage

בפוסט ש-Moon Studioes פרסמו צויין שהתפקיד החדש בחברה יהיה בתור מעצב שלבים: "החלטנו להעסיק את המעצב הזה. הוא בן 20, הוא עבד במשך שנתיים בפרוייקט ב-Dreams ומהיום יעבוד בתור מעצב שלבים אצלנו". בימים אלו הסטודיו עובד על משחקי אקשן-תפקידים חדש, וככל הנראה אותו שחקן יקח חלק מאוד פעיל בפיתוח שלו.

שחקנים ויוצרים עצמאיים שהופכים למפתחים בתעשייה הוא לא צעד נפוץ מידי, אבל הוא בהחלט התרחש לא מעט בעבר. הדוגמא הבולטת לכך היא חברת Valve, שאחראית על פלטפורמת סטים למחשב האישי, וידועה בתור מפיצה שמאמצת לשורותיה מודרים ויוצרים במשחקי החברה.

שניים מהמשחקים המובילים שלה, קאונטר סטרייק ו-Dota 2, החלו במקור בתור מודים של מעריצים למשחקים Half-Life ו- World of Warcraft (בהתאמה). מאז, שני המשחקים הללו עדיין נחשבים לאייקוניים ולמובילים בתעשיית הספורט האלקטרוני.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully