וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EA מבטלת את גרסאות המובייל של כותרי היריות הכי גדולים שלה

מתן בנישי

1.2.2023 / 16:39

באטלפילד פותח במשך תקופה ולא יזכה לראות את אור היום, והתמיכה ב-Apex Legends במובייל תיפסק במאי הקרוב. EA מכריזה גם על סגירת סטודיו למובייל שרכשה ב-2018

Apex Legends Mobile/EA, Respawn

נראה שהתכניות של חברת EA להשקיע יותר בתחום המובייל בעתיד מצטמצמות משמעותית. החברה הודיעה בצעד מפתיע על הפסקת הפיתוח של באטלפילד למובייל לאלתר, ועל הפסקת התמיכה וסגירת השרתים של Apex Legends במובייל החל ממאי הקרוב. באותה נשימה, EA הכריזה שהיא סוגרת גם את Industrial Toys - סטודיו מובייל שרכשה בשנת 2018.

גרסת המובייל של באטלפילד הושקה לפני מספר חודשים במבחר מדינות מצומצם על מנת לבדוק את גרסת הבטא, אך כעת נראה שכל העבודה שהושקעה תרד לטמיון והמשחק בוטל לחלוטין. בנוסף, הוכרז על הפסקת התמיכה וסגירת השרתים של Apex Legends במובייל החל ממאי הקרוב. בסך הכל שנה מאז שהושק לראשונה.

Battlefield Mobile. EA, Dice, אתר רשמי
Battlefield Mobile/אתר רשמי, EA, Dice

מצד Respawn, שאחראית על גרסת המובייל של Apex Legends נמסר ששלושת החודשים הראשונים של המשחק זכו להצלחה מרשימה, אך לאחר מכן המומנטום ירד ואיתו הגיעה גם הנפילה בכמות העדכונים והאיכות של המשחק. החל ממאי הקרוב החנות הדיגיטלית של המשחק תושבת, ושחקנים לא יכולו לרכוש אייטמים וסקינים במשחק.

בזמן שגרסת ה-PC והקונסולות של Apex Legends זוכה להצלחה רבה, אי אפשר לומר את אותו הדבר על באטלפילד 2042 בקונסולות ובמחשב, ו-EA התחייבה לשפר ולתקן אותו. המשחק סבל בהשקה שלו משינויים קריטיים למשחקיות ששינו לחלוטין את נוסחת המשחק, אך גם מלא מעט באגים שהרסו לשחקנים את החוויה.

ביטול שני המשחקים הוא צעד מפתיע ביותר, במיוחד כשמדובר בשתי סדרות דגל של EA. כל המפתחות הגדולות דואגות לגרסת מובייל שתהיה זמינה לשחקנים. אקטיוויז'ן למשל, זוכה להצלחה גדולה עם המתחרה הגדול של באטלפילד - קול אוף דיוטי. במיוחד כשמדובר בשתי סדרות דגל ענקיות שמזוהות עם EA, ובמיוחד כשהיריבה שלה, אקטיוויז'ן, זוכה להצלחה עם גרסת המובייל של קול אוף דיוטי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully