וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשילוב של שני המשחקים האייקוניים האלה אף אחד לא ציפה

מתן בנישי

29.1.2023 / 17:28

Block Mesa Rom Hack. Unreal64, יוטיוב, צילום מסך
Block Mesa Rom Hack/צילום מסך, Unreal64, יוטיוב

הרשת מלאה בפרוייקטים שאפתניים של מעריצים שרופים. החל ממודים שלמים שמעניקים לשחקנים חווית משחק שלא נופלת מכותרי AAA ענקיים, ועד לרימייקים למשחקים קלאסיים במנועי משחק מודרניים. אחד מאותם פרוייקטים משלב בין שתי סדרות משחקים שנחשבות למהפכניות, כל אחת בדרכה.

כשחושבים על סופר מריו, לא בהכרח חושבים על סדרת Half-Life. אבל זה בדיוק מה שעשה משתמש ברשת בשם fazana, ששילב בין המשחק סופר מריו 64, שעזר לעצב את ז'אנר הפלטפורמרים בתלת מימד, ביחד עם Half-Life - המשחק שעיצב והשפיע על משחקי היריות והמשחקים העלילתיים.

מה שמוצג לנו בפועל הוא למעשה Rom Hack, שזהו תהליך בו השחקנים פורצים את המשחק בשביל לשנות ולשחק עם הקבצים כאוות נפשם באמצעות כלי פיתוח ועריכה. fazana ערך את השלבים ואת הגרפיקה של סופר מריו 64 ודימה אותם ישירות למשחק היריות הנוסטלגי - ונתן לו את השם Block Mesa.

המשחק יתחיל ממש כמו ש-Half-Life התחיל, רק שבמקום דמותו של הפיזיקאי גורדון פרימן, אתם תשחקו את השרברב האיטלקי סופר מריו. משם תסתובבו ברחבי מתחם בלוק מסה, כשאת המדענים השונים יחליפו פטריות, את צוות האבטחה (וברני) יחליפו קופה טרופס, ותאונת ה-Resonance Cascade תתרחש לאחר שתכניסו דיסק לקונסולת האקס בוקס 360.

משם תצאו לדרככם ותקבלו גם גישה למגוון כלי הנשק שהוצגו ב-Half-Life, כמו הלום האייקוני או ה-Gluon Gun, ותילחמו ב-Headcrabs, זומבים, וחיילי מארינס, שבמקרה הזה נראים כמו דמויות מתוך Team Fortress 2 - משחק אחר של Valve.

השלבים המוכרים ברובם שוחזרו שוחזרו, חלקם עם טוויסט שיתאים לרוח של מריו 64, וכמובן שלקראת הסוף תפגשו את ה-G-Man המיסתורי. במשחק הזה הדמות שלו היא ראש מרחף באוויר. אנחנו לא בטוחים שהבנו את הרפרנס הזה אבל אנחנו זורמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
Block Mesa. Unreal64, יוטיוב, צילום מסך
כשסופר מריו מצא את הלום האייקוני של גורדון פרימן/צילום מסך, Unreal64, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully