וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות: פירצה ב-GTA מאפשרת להאקרים להשתלט על החשבון שלכם

מתן בנישי

23.1.2023 / 15:10

קהילת המשחק מזהירה את השחקנים וממליצה לשחקני ה-PC להמנע ממשחק ברשת עד שרוקסטאר תגיב ותטפל בתקלה החמורה

GTA V Next Gen Trailer/Rockstar Games

כשמשחקים ברשת ונתקלים בצ'יטר, סביר להניח שברוב המקרים חווית המשחק שלכם תיהרס קליל לאותו סיבוב. טולי תפרשו ותחזרו במועד מאוחר יותר, אבל כנראה שכאן זה יסתיים. אבל מה קורה שכהצ'יטרים מקבלים גישה לחשבון המשתמש שלכם? זה בדיוק מה שקהילת GTA מזהירה מפניו.

אחד מהשחקנים שמזוהה בקהילה בכינוי Tez2, הזהיר בטוויטר על פירצה חדשה שגילה במצב האונליין של GTA שמאפשרת לצ'יטרים לא רק להרוס לכם את חווית המשחק, אלא להשתלט על חשבון המשתמש שלכם ולעשות בו כרצונו.

"פירצה חדשה ומסוכנת התגלתה והיא מאפשרת לצ'יטרים לשנות, להוסיף ולערוך את חשבון המשתמש שלכם מרחוק. הם גם יכולים להשחית את המידע ולגרום להשעיה של החשבון". הוא המשיך והמליץ "שחקו עם חומת אש, או הימנעו מלשחק בכלל!"

בפוסט המשך משתמש אחר שמפתח כלי אבטחה ל-GTA הסביר שהפירצה כנראה חמורה יותר ממה שאנחנו חושבים, וההשפעה שלה מסוגלת לזלוג גם אל המחשבים עצמם: "הפירצה הזו כל כך חמורה שפעולה אחת לא נכונה יכולה להסתיים באובדן של חשבון המשתמש שלכם, או אפילו של קבצי המערכת במחשב שלכם".

הקהילה פירסמה עדכונים משלה שאמורים לתת מענה זמני לתקלה ולמנוע מצ'יטרים להצטרף אליכם למשחקים ולשרתים, ומרוקסטאר עוד לא נמסרה תגובה רשמית או מענה. הפורומים ממליצים לצמצם את זמני המשחק ב-GTA למינימום, או לא לשחק בכלל.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully