וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונסולת ה-Steam Deck תגיע לישראל. אבל המחיר כמעט כפול מארה"ב

מתן בנישי

13.1.2023 / 11:30

הקונסולה הניידת של Valve סוף סוף מגיעה לארץ בייבוא מקביל, ותעלה יותר מהקונסולות הפופולריות בשוק. האם זה שווה את זה?

Steam Deck/Valve

קונסולת המשחקים הניידת, ה-Steam Deck, תגיע לישראל בקרוב מאוד בייבוא של רשת באג. את הקונסולה פיתחה חברת Valve, והיא מיועדת בעיקר עבור שחקרי המחשב האישי שיהיו מעוניינים לקחת את ספריית משחקי ה-Steam שלהם לכל מקום.

ל-Valve אין נציגות רשמית בישראל ומעולם לא סיפקה את החומרה שלה בארץ, ועבור לא מעט שחקנים מדובר בהכרזה מרגשת. באג תמכור שתי גרסאות של הקונסולה: דגם ה-256GB ימכר ב-3,399 ש"ח וגרסת ה-512GB תעלה כ-4,099 ש"ח.

Steam Deck גיף קונסולה. valve, אתר רשמי
Steam Deck גיף קונסולה/אתר רשמי, valve

הקונסולה מציעה מסך 7 אינץ' ברזולוציה של 720p וקצב ריענון של 60HZ, וסטיקים אנלוגיים ופאד מגע שיוכל לשמש בתור תחליף לעכבר. היא מכילה מעבד Zen 2 וכרטיס מסך RDNA 2, שניהם של AMD, וזיכרון פנימי של 16 גיגה DDR.

לשני הדגמים המוצעים ניתן להוסיף עוד נפח אחסון עם כרטיס MicroSD עד שני TB. הקונסולה מגיעה עם חיבור USB-C, תומכת ב-Wi-Fi ו-Bluetooth וממש כמו עם קונסולת הסוויץ' של נינטנדו, היא כוללת אפשרות לחיבור למוניטור חיצוני באמצעות כבל HDMI. טלוויזיה או מסך מחשב - זו כבר בחירה שלכם.

ה-Steam Deck נועדה לערער מעט את השילוש הקדוש של סוני-מיקרוסופט-נינטנדו בשוק הקונסולות, אבל מנסה בעיקר ליצור זעזוע בשוק הלפטופים. מכיוון והיא נחשבת פחות או יותר למחשב גיימינג Med-Range זעיר ונייד, היא מספקת את כל היתרונות של עולם ה-PC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully