וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלט החדש לפלייסטיישן 5 עוזר להוכיח שגיימינג זה לכולם

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 11:31

סוני חשפה במהלך כנס הטכנולוגיה CES את "פרויקט לאונרדו": שלט חדש שעוזר להנגיש את השימוש בקונסולה ומיועד עבור שחקנים בעלי מוגבלויות וחסרי יכולת

Project Leonardo/Sony Playstation

חברת סוני חשפה אתמול במהלך כנס הטכנולוגיה העולמי CES את פרוייקט לאונרדו (Leonardo Project) - בקר חדש לקונסולת הפלייסטיישן 5 שמיועד לאנשים בעלי מוגבלויות וחסרי יכולת. סוני עבדה על הפרויקט במשך השנים האחרונות בשיתוף פעולה של שחקנים מהקהילה וחטיבת המפתחים שלה.

השלט החדש מציע מגוון אפשרויות שיהפכו את החיים של השחקנים לקלים יותר. הוא מגיע עם מקשים במספר גדלים, כולם נשלפים וניתן למקום אותם לפי טעם אישי. גם המרחק של הסטיק האנלוגי יכול להתכוונן על ציר 360 לנוחיות מרבית.

Project Leonardo. Sony Playstation, אתר רשמי
Project Leonardo/אתר רשמי, Sony Playstation

את השלט החדש ניתן לסנכרן יחד עם שלט ה-DualSense, וכך לשלב חווית משחק בין שני השלטים במידת הצורך. או לצרף חבר לחווית משחק משותפת. שחקנים אפילו יכולים לשלב אפילו שני שלטי לאונרדו במקביל. כמובן שהם מגיעים גם עם אפשרויות של מיפוי כפתורים מלא, ופרופילים אישיים שישמרו את הגדרות השחקנים.

פרוייקט לאונרדו יתמוך גם באביזרים שלא מתוצרת סוני, כאלו שנועדו לספק מענה כשהפתרונות הרשמיים לא מספיקים. קיימים ארבעה חיבורי AUX 3.5 מ"מ שבאמצעותם ניתן לחבר סטיקים ומתגים נוספים, ולמפות כל אחד מהם בהתאם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
Project Leonardo. Sony Playstation, אתר רשמי
Project Leonardo/אתר רשמי, Sony Playstation
Project Leonardo. Sony Playstation, אתר רשמי
Project Leonardo/אתר רשמי, Sony Playstation

השלט החדש של סוני הוא לא הצעד הראשון שהחברה עשתה בשביל להנגיש את עצמה עבור שחקנים בעלי מוגבלויות וחסרי יכולת. עם השקת הפלייסטיישן 5, המשחקים הבלעדיים שלה כמו סדרת The Last of Us או God of War החלו להציע תפריטי נגישות בעלי מספר אפשרויות רחב להתאמת חווית המשחק. זה מאפשר גם לשחקנים לקוי ראיה למשל, לשחק.

The Last of us 2. סוני, אתר רשמי
תפריט הנגישות (Accessibility Menu) במשחקי פלייסטיישן 5/אתר רשמי, סוני
xbox adaptive controller. מיקרוסופט, אתר רשמי
ה-Adaptive Controller של מיקרוסופט/אתר רשמי, מיקרוסופט

פרוייקט לאונרדו הוא התשובה של סוני ל-Adatpive Controller של מיקרוסופט, שמותאם גם הוא עבור אנשים עם מוגבלויות ונכויות. הוא שווק ב-2018 וזכה לאהדה רבה בקרב השחקנים. מדהים לראות שסוני ממשיכה להרחיב את המאמצים שלה ומפתחת בקר ייעודי שעוזר להוכיח - גיימינג זה לכולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully