וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בנינטנדו ויתרו על שיווק דגם Pro לקונסולת הסוויץ'

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 13:05

בחברה הביעו התעניינות בפיתוח דגם בעל חומרה משופרת שתשתווה לפלייסטיישן ואקס בוקס, אך לבסוף הוחלט לשווק את דגם ה-OLED במקום

Nintendo Switch OLED Model/נינטנדו

השמועה על דגם Pro משופר של הנינטנדו סוויץ' עוד בשנת 2019, כזה שישתווה לפלייסטיישן והאקס בוקס, אבל בנינטנדו הפריכו את הטענות יותר מפעם אחת, וציינו שאין להם כל כוונה לעדכן את החומרה של הקונסולה, ושהסוויץ' כאן כדי להשאר בצורתו הנוכחית.

כעת, מספר מפתחים מנינטנדו שבחרו להשאר בעילום שם ופנו לאתר היוטיוב Digital Foundry טוענים שבחברה אכן היו תכניות לשחרר דגם משודרג של הסוויץ', אבל בסופו של דבר הרעיון נגנז והוחלט לשחרר את דגם ה-OLED במקום. הדגם אולי בעל מסך משופר וחיי בטריה משופרים, אך החומרה בבסיסה זהה לדגם המקורי.

ג'ון לינמן, כותב ב-Digital Foundry ואתר Eurogamer, ציין בפודקאסט: "לפי מה שאני מבין ממספר מפתחים שדיברתי איתו, היה תכנון פנימי בתוך נינטנדו לשחרר 'עדכון-אמצע-דור' לסוויץ', אבל זה כבר לא המצב, ודי ברור שהכיוון הבא יהיה חומרה הדור הבא. אני חושב שזה יהיה במהלך 2023".

קונסולת הסוויץ' הניידת נחשבה להצלחה מאסיבית עבור נינטנדו, ונכון לספטמבר 2022 היא מכרה כמעט 115 מיליון יחידות ברחבי העולם. גם המשחקים הבלעדיים ששיחררה כמו Splatoon 3, Animal Crossing, פוקימון, זלדה, מריו ושאר המותגים שלה שברו שיאים עבור החברה.

לפי Digital Foundry, בנינטנדו חששו לדלג לגרסה הבאה לפני שמימשו את הפוטנציאל המלא של הקונסולה, בעיקר כי העלאת המחיר לחומרה משודרגת עלולה הייתה להרחיק את הצרכנים ולפגוע במכירות.

נינטנדו זוכרת כמה קונסולת ה-GameCube לא הגיע לנתוני המכירות שהיא יחלה להם. קונסולת ה-Wii אחריה אמנם נחשבה להצלחה, אבל הקונסולה הבאה, ה-Wii U, נחשבה לאכזבה מבחינת השיווק והמכירות. בנינטנדו לא היו מעוניין לעצור את המומנטום החיובי, במיוחד בגלל נוכח ההצלחה המשמעותית שלה הם לא זכו במשך תקופה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully