וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PS PLUS: המשחקים החינמיים לשנה החדשה נחשפו

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 13:09

מלחמת הכוכבים, משחקי השממה, ומחוות אינדי למשחקי שנות השמונים

כמו בכל חודש חברת סוני מפרסמת באתר הרשמי שלה את המשחקים החינמיים שמנויי המסלול הרגיל ב-PS PLUS יקבלו בחודש הבא, ויהיו זמינים להורדה החל מיום שלישי ה-3 בינואר.

Star Wars Jedi: Fallen Order לפלייסטיישן 4 ו-5

ממש לפני ההשקה של משחק ההמשך במרץ הקרוב, פלייסטיישן מפנקת את המעריצים שפספסו את החוויה עם אחד ממשחקי מלחמת הכוכבים הזכורים והאהובים בשנים האחרונות. אתם תשחקו את קאל קסטיס, הפדוואן הצעיר שנמצא במנוסה מהאימפריה הגלקטית ומפקודת 66, שמטרתה היא להשמיד את כל אבירי הג'דיי בגלקסיה. אתם תפגשו במהלך המסע שלכם פנים מוכרות וחדשות ותבקרו גם באיזורים אייקוניים מתוך היקום של מלחמת הכוכבים.

Star Wars Jedi: Fallen Order. Playstation, אתר רשמי
Star Wars Jedi: Fallen Order/אתר רשמי, Playstation

Fallout 76 לפלייסטיישן 4

ההשקה של משחק המולטיפלייר סדרת Fallout אמנם נחשב לאחת הכושלות בתעשייה בזמנו וסבל מכשלים טכניים שערורייתיים, אך מאז בת'סדה שיפצה ושיפרה את המשחק עם לא מעט עדכוני באגים ותוכן. במשחק שנחשב כהקדמה (פריקוול) לכל סדרת Fallout, אתם חקרו את השממה הפוסט אפוקליפטית לאחר שהעולם הושמד במלחמה גרעינית ותפגשו לא מעט שורדים ודמויות צבעוניות ומגוונות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
Fallout 76. Playstation, אתר רשמי
Fallout 76/אתר רשמי, Playstation

Axiom Verge 2 לפלייסטיישן 4 ו-5

משחק משחק אקשן-הרפתקאות והמשך לפלטפורמר בסגנון ה-Metroidvenia, ושואב לא מעט השראה ממשחקים כמו Metroid, Contra ואפילו Bionnic Commando הקלאסיים. באופן אישי לא יצא לנו להתנסות בו, אבל המשחק קיבל ביקורות חיוביות מצד השחקנים ששיבחו את חקירת העולם, האקשן, היכולות המרובות והמגוונות, והמחווה וההשראה שלו ממשחקים משנות ה-80.

Axiom Verge 2. Playstation, אתר רשמי
Axiom Verge 2/אתר רשמי, Playstation

שחקנים שעוד לא הספיקו להוריד את המשחקים של חודש דצמבר, Divine Knockout: Founder's Edition, Mass Effect Legendary Edition ו-Biomutant יוכלו לעשות זאת עד יום שני ה-2 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully