וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Sony INZONE: סדרת האזניות שמתאימה למחשב ולפלייסטיישן 5

מתן בנישי

27.12.2022 / 14:13

סוני קורצת לכיוון שחקני ה-PC עם ליין אזניות תלת מימדי חדש שמתממשק באופן מושלם גם לקונסולה הביתית שלה. וגם: בואו להשתתף בפעילות ולזכות ב-INZONE H3

צפו בביקורת הוידאו שלנו על סדרת INZONE

ביקורת אזניות SONY INZONE/ערוץ הגיימינג

במהלך חמש השנים האחרונות בערך קרה דבר מדהים שלא חשבנו שיקרה. חברת סוני והחלה לשווק את עצמה בפני קהל חדש לגמרי, שתמיד הסתכל: שחקני המחשב האישי. וזה לא מתבטא רק במשחקים הבלעדיים שלה שמגיעים סוף סוף לפלטפורמות כמו סטים או אפיק. זה כולל גם ליין אביזרי גיימינג שמיועד במיוחד עבור שחקני ה-PC. בחודש האחרון יצא לנו להתנסות עם שלושת הדגמים של אזניות ה-Inzone החדשות של סוני, ובדקנו האם סוני מצליחה לתת פייט לענקיות כמו לוג'יטק, רייזר, סטיל סיריס ועוד רבות שטוענות לכתר.

נתחיל מהעיצוב ונוחות

העיצוב העגול של האזניות מזכיר מראה קצת "חייזרי" שתואם את עצמו אל הפלייסטיישן 5, והאם זו הבחירה בשבילכם זה כבר עניין של טעם. אני באופן אישי מאוד אהבתי לראות אותן משתלבות ומתמזגות עם הסוני כשהן מונחות על הקונסולה בסלון, הרבה יותר מהדגם הפשוט של סנהייזר שמיועד להתחבר לשלטים של הקונסולות.

ברגע שתניחו את האזניות על הראש אתם תשימו לב שמדובר באזניות ממש נוחות. אבל ממש. הריפוד של הכריות אזניים בדגם ה-H3 הן ניילון די פשוט, וב-H7 הוא מרגיש קצת יותר איכותי. חדי העין יוכלו לשים לב שהריפוד בדגם ה-H9 מזכירים מאוד את ריפוד העור מסדרת ה-WH-1000XM5 של סוני. הן נחשבות לאזניות מעולות בהרבה פרמטרים, ורואים שסוני לקחה הרבה מאוד השראה מהן כשהיא עבדה על ה-INZONE.

הדגם העיקרי שאיתו אני שומע מוזיקה הוא AKG K361 (ונחשבות לאזניות אולפן), ולשם ההשוואה, ה-INZONE מרגישות הרבה יותר קלות על הראש ופחות יוצרות לחץ או כאבים גם בשימוש ממושך. אזניות הגיימינג העיקריות שלי הן G432 של לוג'יטק, וגם הן יכולות להתחיל להעיק אחרי סשן ממושך של שעתיים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בביקורת שלנו לסדרת INZONE. מתוך ערוץ הגיימינג

INZONE. סוני, צילום מסך
INZONE/צילום מסך, סוני

ולחלק שבשבילו התכנסנו: סאונד

הסאונד של סדרת INZONE לא מהפכני, אבל הוא בהחלט מספק. תלוי מה אתם מחפשים בחוויה שלכם כמובן. הסאונד של ה-H3 למשל נחשב לקצת חלול וכמעט בלי באסים. אם נשווה אותן ל-3D Pulse, אני חושב שהן הבחירה היותר מוצלחת. הן מספקות סאונד מעט יותר נקי וברור.

ב-H7 העניינים מתחילים להשתנות, והסאונד הופך להיות יותר עמוק ועם באסים, כמו שאני אישית מאוד אוהב. הן עושות את העבודה יפה מאוד במשחקי אקשן מפוצצים אקשן ובהחלט מצליחים להכניס לאווירה. אולי פחות מותאמות למוזיקה. הדגם הזה מגיע עם תמיכה באפליקציה נפרדת שתוכלו להתאים את הסאונד באופן אישי, אבל אני מצאתי שברירת המחדל עושה את העבודה.

ולגבי דגם ה-H9: מבחינת הסאונד אין קפיצת מדרגה משמעותית בינו לבין ה-H7, וההבדל העיקרי הוא בטכנולוגיית סינון הרעשים שעושה את העבודה בצורה ממש מרשימה. רק תראו את המבחן שביצענו בביקורת הוידאו המצורפת למעלה.

המיקרופון של שלושת הדגמים הוא לא מהמדהימים שנתקלתי בהם. בזמן שיחות עם חברים אני שמעתי אותם נהדר, אבל מהצד השני קיבלתי טענות שאני נשמע מעט רובוטי. גם במבחן ההקלטה מצאתי שהסאונד של המיקרופון הרבה יותר מכני בהשוואה ל-G432 שאני משתמש בהן בדרך כלל.

INZONE. סוני, אתר רשמי
INZONE/אתר רשמי, סוני
INZONE. סוני, אתר רשמי
INZONE/אתר רשמי, סוני

פיצ'רים, חיי סוללה, ומחירים

האפליקציה הנלווית של סדרת INZONE זמינה גם למובייל, ואיתה תוכלו לצלם את מבנה האוזן שלכם וליצור פרופיל מותאם אישית אליכם. הפיצ'ר המצורף Spatial Sound הוא בעצם מה שאמור לעשות את ההבדל, ולהפוך את הסאונד לתלת מימדי על מלא, שמשתלב הכי טוב בעיקר במשחקי אקשן.

האזניות מסתנכרנות בצורה מושלמת עם הקונסולה הביתית של סוני, וברגע שתחברו אותו לפלייסטיישן אתם גם תראו על המסך מד שמציג את עצמת הסאונד המדוייקת שלכם.

חיי הסוללה של שני הדגמים האלחוטיים מרשים במיוחד ולא תצטרכו להטעין אותם בתכיפות: ה-H7 יחזיק לכם ל-40 שעות, וה-H9 יחזיק לכם ל-32 שעות, או 20 שעות אם תפעילו את הסינון רעשים.

ולגבי המחירים: דגם ה-H3 עולה כ-399 שקלים, ה-H7 עולה כ-899 שקלים, וה-H9 עולה כ-1,190 שקלים. ההבדל העיקרי בין ה-H7 ל-9 הוא בעיקר בסינון רעשים שאמנם מאוד מרשים, אבל אני לא חושב שהוא נחשב כמאסט עבור הגיימר הממוצע. אז לשיקולכם.

INZONE. Sony, אתר רשמי
INZONE/אתר רשמי, Sony

לסיכום

סדרת ה-INZONE של סוני אולי לא מושלמות, אבל הן בהחלט מצליחות להציב תחרות למתחרות אחרות בשוק אביזרי הגיימינג. סוני ממש לא זרה לתחום הסאונד, והיא הצליחה לקחת את הדברים הטובים מהאזניות המקצועיות שלה ולהתאים אותם אל עולם הגיימינג. אבל השאלה היא האם הן שוות את המחיר?

זה כבר החלטה שלכם. אם אתם שחקני PC בלבד סביר להניח שתמצאו אופציות שיקסמו עבורכם יותר. גם מבחינת הסאונד וגם מבחינת המחיר. אבל אם אתם שחקנים PC שיש להם גם קונסולה, מדובר באופציה נהדרת שמכסה את שתי הפלטפורמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully