וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה: קבוצה ישראלית תשתתף בליגת הואלורנט האירופאית

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 18:11

קבוצה כחול-לבן מטעם NOM תשתתף בליגה לצד כמה ממועדוני ה-eSports המובילים באירופה, ותתחרה על פרסים בשווי עשרות אלפי דולרים

Valorant Challengers East: Surge. NOM, אתר רשמי
Valorant Challengers East: Surge/אתר רשמי, NOM

ארגון הספורט האלקטרוני הישראלי NOM eSports מכריז בגאווה שקבוצת הואלורנט שלו התקבלה לליגת Challengers East: Surge, כלומר לליגת ה-eSport הרשמית של המשחק הנתמכת בחסות של ריוט גיימס, המפתחת. זה אומר שהחל מעונת 2023 אנחנו נזכה לראות נציגות ישראלית על אחת מזירות הליגה הרשמיות באירופה.

מתוך 23 המדינות שהתמודדו, ישראל הייתה זו שזכתה בזכות להשתתף בליגה, ביחד עם עוד תשעה מועדוני eSports, מהמובילים במזרח אירופה. העונה הראשונה של משחקי ה-CES יחלו בינואר וימשכו עד מרץ הקרוב. העונה השנייה צפויה להתקיים באפריל עד יוני. במשך כל עונה יתמודדו עשרת הקבוצות שנבחרו אחת כנגד השנייה על פרסים כספיים בשווי עשרות אלפי דולרים.

ארגון NOM הישראלי, שמחזיק גם בשחקני פיפ"א ופורטנייט, הקים את קבוצת הואלורנט במטרה להשתתף בטורנירים בחו"ל ולייצג את המדינה עם קבוצה כחול-לבן. טורניר ה-CES התקיים גם בשנה שעברה אך נחשב לטורניר לא רשמי, עד השנה, וזכה להכרה רשמית מצד ריוט גיימס.

ארגון NOM השתתף גם בשתי העונות האחרונות של הליגה. בפברואר האחרון הם אפילו פגשו באחד הסיבובים את טים פיינסט, ארגון ספורט אלקטרוני מקומי אחר (שמאז נסגר) לדרבי ישראלי, ויצאו עם ידם על העליונה בתוצאה של 1:2 . בסופה של הליגה לשנת 2022, הם סיימו את העונה הראשונה במקום הרביעי, ובעונה השנייה הם סיימו במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully