וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק של הארי פוטר נדחה לקונסולות הדור הקודם

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 12:14

גרסאות הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן יאלצו להמתין עד לאפריל, גרסת הנינטנדו סוויץ' נדחתה לקיץ

Hogwarts Legacy/Avalanche, WB Games

אחד המשחקים היותר מצופים של שנת 2023 הוא Hogwarts Legacy, כותר האקשן-תפקידים החדש שמתקיים ביקום של הארי פוטר. ההשקה של המשחק, שכבר נדחתה פעמיים מאז ההכרזה, נקבעה בסופו של דבר ל-10 בפברואר 2023, והחדשות הרעות הן ששחקני הדור הקודם שטרם שידרגו את הקונסולה שלהם יאלצו להמתין עוד קצת.

מחטיבת המשחקים של האחים וורנר נמסר שגרסאות הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן ישוחררו רק ב-4 באפריל, כחודשיים לאחר ההשקה לדור החדש ולמחשב האישי. גם גרסת הנינטנדו סוויץ' סופגת דחייה, ואף יותר רצינית - ל-25 ביולי 2023.

מצד המפתחים נמסר שמדובר "בצעד שנועד להבטיח את חווית המשחק הטובה ביותר עבור כל הפלטפורמות". זה מרמז לנו שעדיין נדרשת לא מעט עבודת ליטוש על גרסאות הדור הקודם של המשחק על מנת שיוכל לרוץ כראוי. מכיוון ו-Hogwarts Legacy הוא משחק שמפותח עבור כלל הפלטפורמות והקונסולות, נדרשת מצד המפתחים הרבה יותר עבודה וליטוש על מנת שהמשחק יוכל לעבוד על מספר חומרות (חדשות וישנות) במקביל.

נראה שבחטיבת המשחקים של אחים וורנר מעוניינים להמנע מהתקרית שהייתה להם בחודשים האחרונים עם המשחק Gotham Knights, שנעל את קצב הפריימים ל-30 על גבי דור הקונסולות החדש ועל המחשב האישי. גרסאות הדור הקודם בוטלו לחלוטין כמה חודשים לפני השקת המשחק המלא. ההשקה הכושלת של המשחק גררה ביקורות חריפה ברשת מצד השחקנים והמבקרים.

גם המשחק "יחידת המתאבדים", מיוצרי טרילוגיית ארקהם של בטמן, נדחה מספר פעמים וכעת הוא ישוחרר ב-26 במאי 2023. באחים וורנר מודעים היטב לכוחו הארי פוטר כמותג ולציפייה של מעריצים (גם כאלו שהם לא גיימרים) למשחק, והם לא יהיו מעוניינים לפשל פעם נוספת, במיוחד לאחר שהמשחק כבר ספג יותר מדחייה אחת מאז ההכרזה המקורית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully