וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפ: מהיום תוכלו לצבור נקודות במשחקים שלא נתמכים בפלטפורמה

מערכת ערוץ הגיימינג

12.12.2022 / 15:06

פלטפורמת מועדון הלקוחות של הגיימרים משתדרגת והמשתמשים יוכלו לצבור נקודות במשחקים שעד היום לא היו זמינים: WOW, אלדן רינג, רובלוקס ואפילו אמונג אס

חברת באפ טכנולוגיות, שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים ברחבי העולם, ממשיכה להרחיב ולחדש את הפלטפורמה שלה ומשיקה מסלול צבירת נקודות חדש שיאפשר למשתמשי באפ לשחק במשחקים שלא נתמכים בפלטפורמה שלה, ולקבל תגמולים.

buff battle pass. BUFF, אתר רשמי
buff battle pass/אתר רשמי, BUFF

המסלול החדש, Buff Battle Pass Reward יאפשר למשתמשים המשחקים במשחקים שאינם נתמכים על-ידי הפלטפורמה עד היום, לקחת חלק בתוכנית הנאמנות של החברה במסלול "באטל פס". במסגרת המסלול החדש יוכלו משתמשי הפלטפורמה לצבור נקודות (XP Points) אשר יוענקו בהתאם למשך המשחק של המשתמש, בכל אחד מבין כ-800 המשחקים הנתמכים על ידי הפלטפורמה של חברת Overwolf, ביניהם Roblox ,World of Tanks, Elden Ring, World of Warcraft ו-Among Us. משתמשי הפלטפורמה יוכלו לזכות בתגמולים שונים על ידי השגת נקודות XP ועלייה ברמה.

buff battle pass. BUFF, אתר רשמי
buff battle pass/אתר רשמי, BUFF

הנקודות ייצברו במחזורים עונתיים ויאפשרו למשתמשים לקבל הטבות כדוגמת הנחות ב-Marketplace שבפלטפורמת באפ, מנויי פרימיום לזמן מוגבל, נקודות Buff ועוד. בנוסף יוכלו המשתמשים, כחלק מהמסלול, לרכוש מעמד פרימיום ("Buff Pass") אשר יאפשר להם ליהנות מהטבות נוספות. משתמשי באפ שנמצאים במסלול Premium Elite עם מנוי שנתי יקבלו את ה-Buff Pass בחינם!

עילי דה-בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות: "שמחים להשיק את הדור הבא של באפ ולאפשר למשתמשים שלנו לצבור נקודות ופרסים גם במשחקים שלא נתמכים על ידי הפלטפורמה שלנו. מדובר במהלך אשר יאפשר לנו להגיע לקהל חדש ויחד עם זאת לשמר את המשתמשים הקיימים ולייצר הכנסות נוספות לחברה".

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully