וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו משחררת הודעת התנצלות ועדכון על ההשקה של פוקימון

מתן בנישי

1.12.2022 / 14:50

בחברה לא מתעלמים ומודעים לטענות של השחקנים על התקלות הטכניות והבאגים שמציפים את המשחקים החדשים

Pokémon Scarlet and Pokémon Violet/Nintendo

בחודש האחרון הושקו משחקי פוקימון סקרלט\ויולט החדשים, אבל למרות השינויים והחידושים שגיים פריק המפתחת הציגה בדור התשיעי של הפוקימונים, השחקנים היו עסוקים בלהתלונן בעיקר על באגים והתקלות הטכניות הרבות.

זעקות השחקנים נשמעו בימים האחרונים והרשת הוצפה בסרטונים שמציגים את הכשלים הטכניים, ומנינטנדו סוף סוף נמסרה תגובה רשמית והבטחה שמשחקי סקרלט\ויולט יקבלו עדכונים שישפרו את הביצועים.

"אנו מודעים לשחקנים שנתקלו בבעיות עם הביצועים של המשחק. המטרה שלנו היא להעניק לשחקנים חוויה חיובית ואנו מתנצלים על שאירע. אנו מתייחסים לכל משוב מצד השחקנים ברצינות ועובדים במרץ על שיפורים ותיקונים".

עדכון 1.1.0 יהיה זמין להורדה כבר ממחר, יום שישי ה-2.12. מנינטנדו לא נמסרה רשימת התיקונים המלאה, אבל הוא ישקול כג'יגה, כך שסביר להניח שהוא ייצב לא מעט היבטים במשחק. התיקון היחיד שהוזכר מסדר את המוזיקה שמתנגנת בזמן הקרבות. העדכון יביא איתו גם את העונה הראשונה לקרבות מדורגים ברשת.

למרות הטענות הרבות שנשמעו ברשת, משחקי סקרלט\ויולט שברו שיאים עבור נינטנדו. הוא מכר יותר מעשרה מיליון עותקים בתוך שלושה ימים בלבד, ונחשב להשקה הכי מוצלחת עבור המותג, עבור קונסולת הסוויץ' ועבור נינטנדו עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully