וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א: רועי פלדמן העפיל לליגת האלופות בלונדון

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 13:23

תשעה ישראלים השתתפו באירוע המוקדמות של הטורניר הרשמי של UEFA ו-EA בו השחקנים מתחרים על קופת פרסים בשווי 280,000 דולר

FIFA eChampions 23. EA, אתר רשמי
FIFA eChampions 23/אתר רשמי, EA

אתמול בערב התקיים אירוע המוקדמות לטורניר הפיפ"א של ליגת האלופות ו-EA, ה-eChampions, שבו התמודדו השחקנים על הזכות להשתתף בטורניר היוקרה ומתחרים על קופת פרסים בשווי 280,000 דולר. ישראל זכתה לייצוג של שמונה שחקנים: יובל בלי, ויק נעים, נמרוד הורביץ, אלמוג בית יעקב ואיתי כליף. שחקנים של ארגון NOM הישראלי היו אופק ביטון, נסים עיסאת, שגיא טסלר, ורועי פלדמן.

שלב המוקדמות ארך כיומיים בין ה-26-27 בנובמבר והתקיים במתכונת של משחקים אונליין בה השחקנים משחקים מביתם. הוא כלל את 256 השחקנים שמדורגים הכי גבוה בטבלת הדירוג של פיפ"א מכל אירופה, המחולקת לארבעה איזורים. אם תהיתם, ישראל מקוטלגת תחת "נורדים ומזרח" (Nordics & East), יחד עם מדינות כמו בולגריה, דנמרק, יוון, איטליה, טורקיה, אוקראינה ועוד.

שחקני NOM פיפ"א. NOM, טוויטר, אתר רשמי
שחקני NOM (מימין לשמאל): אופק ביטון, רועי פלדמן, נסים עיסאת, שגיא טסלר/אתר רשמי, NOM, טוויטר

בסיבובים הראשונים השחקנים מתחרים מול שחקנים בעלי מאזן דומה לשלהם, והשחקנים היו צריכים לנצח חמישה משחקים מתוך שבעה בשביל לעלות לשלב הנוק אאוט הסופי של המוקדמות. למרות שכל אחד מהשחקנים נחשב לכישרון מקומי וכל אחד מהם הגיע להישגים מרשימים גם מחוץ לטורניר, לצערנו, רק ישראלי אחד מתוך השבעה העפיל לשלב הבא: רועי פלדמן.

בשלבי הנוק אאוט, פלדמן סיים את המשחק הראשון מתוך שניים מול השחקן השוודי Zimme בתיקו 1:1, ובמשחק השני ניצח 0:1. השחקן השני מולו התמודד היה kong הנורווגי. גם שם המשחק הראשון הסתיים בתיקו 2:2 אבל כבר במשחק השני פלדמן ניצח בתוצאה 1:2 והבטיח את מקומו ב-eChampions.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

עם תחילת השנה פלדמן יטוס ללונדון לשלבי הקבוצות של הטורניר, שיתקיים בין ה-18-19 לפברואר 2023. בשלב זה 64 השחקנים שהעפילו מהמוקדמות יתחרו ביניהם לפי איזורים. 32 המנצחים בשלבי הקבוצות ישלחו לאחר מכן אל שלבי הנוק אאוט שיתקיימו ב22-23 באפריל. הגמר הגדול יתקיים באיסטנבול שבטורקיה בתחילת יוני 2023.

זו לא הפעם הראשונה שפלדמן משחק בחו"ל. בשנה שעברה הוא הגיע למקום הרביעי בטורניר ליגת האלופות של פיפ"א 22 וחזר הביתה עם פרס כספי של 20,000 דולר, גם אז במדי NOM הישראליים. הוא גם השתתף בלא מעט טורנירים רשמיים של EA במהלך השנים האחרונות, ושמר על נציגות ישראלית באירועים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully