וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקימון הביס במכירות את קול אוף דיוטי ו-God of War

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 14:17

המשחקים החדשים בסדרת האייקונית חווים השקה מוצלחת במיוחד, אבל ברקע עדיין נשמעות זעקות השחקנים שמתלוננים על באגים ותקלות טכניות

Pokémon Scarlet and Pokémon Violet/Nintendo

חברת נינטנדו שיחררה הצהרה מרעישה: משחקי פוקימון החדשים, סקרלט\ויולט שברו שיאים ומכרו יותר מעשרה מיליון עותקים ברחבי העולם, בתוך שלושה ימים בלבד מאז ההשקה שלהם בשבוע שעבר (18.11).

מנינטנדו נמסר כי מדובר בהשקה המוצלחת ביותר עבור המותג, קונסולת הסוויץ' ועבור נינטנדו עצמה. המשחקים החדשים הצליחו לשבור גם את השיאים הקודמים של נינטנדו עם משחקים כמו אנימל קרוסינג, או ממש לאחרונה, Splatoon 3. בהחלט מדובר בהישג מכירתי עצום לנינטנדו.

Pokémon Scarlet and Pokémon Violet. Nintendo, אתר רשמי
Pokémon Scarlet and Pokémon Violet/אתר רשמי, Nintendo

רק לשם ההשוואה, הכותר הבלעדי החדש של סוני, God of War Ragnarok מכר יותר מ-5.1 מיליון עותקים בשבוע הראשון להשקה, וכבר נחשב להשקה הבלעדית הכי מוצלחת בפלייסטיישן. הוא הצליח לעקוף כל בלעדי אחר של סוני, כמו The Last of Us Part II, ספיידרמן, Uncharted 4, ואפילו את קודמו בסדרה - God of War (2018).

מהצד השני, גם הכותר קול אוף דיוטי Modern Warfare II חווה הצלחה והוא גרף סכום של מעל מיליארד דולר במכירות (עותקים פיזיים, דיגיטליים, ורכישות בתוך המשחק) תוך עשרה ימים בלבד. אבל למרות זאת נראה שאל המלחמה של סוני וכותרי האקשן של אקטיוויז'ן לא הצליחו להביס את יצורי הכיס של נינטנדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
God of War Ragnarök. סוני, אתר רשמי
God of War Ragnarok מכר כ-5.1 מיליון עותקים, קול אוף דיוטי גרף מיליארד דולר במכירות/אתר רשמי, סוני

מרשים ביותר, אבל...

למרות ההישג מרשים הזה, קשה מאוד להתעלם מהביקורות שצצות ברשת על המשחקים החדשים, שחווים באגים, קשיים בביצועים ותקלות טכניות ברמה שמזכירה מאוד משחקים כמו סייברפאנק 2077, וסביר להניח שיכלו להנות מעוד כמה חודשים טובים בפיתוח.

המשחקים הללו הצליחו להוכיח שבחברת הפוקימון ובגיים פריק צריכים לשקול את צעדיהם בעתיד, ולדאוג לשלבי שיפוץ וליטוש למשחקים בעתיד. מדובר באחד ממותגי הגיימינג הכי ענקיים שקיימים (ואנחנו רואים את זה מתבטא במכירות. ועוד לא דיברנו על רווחים ממרצ'נדייז) ואין שום סיבה שמשחק בסדר גודל שכזה ישוחרר במצב כל כך רעוע.

אנחנו עובדים בימים אלו על הביקורת של המשחק, ולמרות שחווינו לא מעט באגים ותקלות, קשה להתעלם מהעובדה שמתחת לכל הבלאגן - קיים משחק כיפי ומהנה. אך על כך נרחיב בביקורת המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully